Beantwoord

Klantvoordeel

• 29 april 2019
  • 5 reacties
  • 852 Bekeken

Beste,

Een aantal dagen geleden ben ik net als met mijn partner (zij was iets eerder) over gegaan naar sim only, beide hebben we extra 2gb klantvoordeel, bij haar staat deze al bruikbaar opgeteld bij haar resterende gb's, bij mij staat echter wel dat ik het klantvoordeel heb, alleen worden deze niet bij te gebruiken gb's opgeteld?
Heeft dit misschien enige tijd nodig?

Mvg
icon

Beste antwoord door Hajar 1 mei 2019, 11:10

Hi Gomario,

Wat super dat je hebt verlengd en dat je gebruik maakt van Klantvoordeel. Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken de 2GB extra wordt zeker meegenomen vanaf 22 mei. We hebben je namelijk een Unlimited Upgrade gegeven waarbij je 1 maand lang gebruik kan maken van onbeperkt internet! Dit zie je nu ook terug bij My T-Mobile. Dit loopt tot 22 mei dus je kan tot die tijd genieten van Unlimited data waarbij je elke dag start met 5GB en onbeperkt kan aanvullen met GB-aanvullers. Dit is een cadeautje van ons voor jou! Vanaf 22 mei wordt je weer teruggezet op je Go 5GB abonnement en vanaf dan krijg je de 2GB extra van Klantvoordeel.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Geniet lekker van Unlimited data!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hi @Gomario,

Wat goed dat jullie samen gebruik willen maken van T-Mobile klantvoordeel.
Kun je aangeven van welk T-Mobile mobiele abonnement je op dit moment gebruik maakt?
Wanneer is je T-Mobile abonnement ingegaan?
Je kunt al deze informatie inzien via My T-Mobile.

Ik maak zelf samen met mijn vrouw ook gebruik van T-Mobile klantvoordeel. Voordat ik gebruik van alle voordelen kon maken, moest eerst mijn (oudere) abonnement omgezet worden naar de nieuwste versie van Go Unlimited. Dat omzetten kon je eerst online aanvragen, maar vanwege onderhoud op de website worden klanten op dit moment doorverwezen naar de klantenservice.

Ik hoor graag van je.
Hi Seccie,

Bedankt voor jou reactie,
Mijn abonnement betreft een sim only GO 5gb unlimited bellen, een klantvoordeel van 2,50 wegens meerdere aansluitingen en 2 gb extra als klantvoordeel, mijn abonnement is op 23 april 2019 ingegaan.
Bijgaand screenshots ter verduidelijking,

Mvg,

Reputatie 7
Badge +20
Hi Gomario,

Wat super dat je hebt verlengd en dat je gebruik maakt van Klantvoordeel. Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken de 2GB extra wordt zeker meegenomen vanaf 22 mei. We hebben je namelijk een Unlimited Upgrade gegeven waarbij je 1 maand lang gebruik kan maken van onbeperkt internet! Dit zie je nu ook terug bij My T-Mobile. Dit loopt tot 22 mei dus je kan tot die tijd genieten van Unlimited data waarbij je elke dag start met 5GB en onbeperkt kan aanvullen met GB-aanvullers. Dit is een cadeautje van ons voor jou! Vanaf 22 mei wordt je weer teruggezet op je Go 5GB abonnement en vanaf dan krijg je de 2GB extra van Klantvoordeel.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Geniet lekker van Unlimited data!
Hajar, hi

Dank voor je reactie,
Helemaal duidelijk 😁👍🏻

Thnx, mvg
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 😊

Reageer