Beantwoord

klantvoordeel

• 2 mei 2019
  • 2 reacties
  • 813 Bekeken

Hoi,

Ik heb altijd tmobile samen gehad met 2.50 korting. Nou heb ik klantvoordeel geactiveerd en vervalt mijn t mobile samen.

Door die klantvoordeel ga ik erop achteruit op mn tv/internet abonnement. Ik moet ineens 2.50 meer betalen hiervoor. Waardeloos!

Wij hebben ook sinds wij een mobiel abonnement hebben afgesloten alleen maar gezeik hierover. Hierbij krijg ik dan wel 2.50 klantvoordeel. Maar ik moest het eerste maand ineens het dubbele betalen. Hier heb ik 6keer over gebeld om het goed te krijgen. Nou is het afwachten of het juiste bedrag de volgende maand goed wordt afgeschreven.

Heel frustrerend dit !
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 mei 2019, 09:42

Hoi Soumaya123,

Thanks voor je berichtje!

Ik snap dat je je wat zorgen maakt, maar ik vermoed dat het helemaal goedkomt nu je al contact hebt gehad met mijn collega's! Mocht dat toch niet het geval zijn, dan staan wij natuurlijk altijd klaar om je hiermee verder te helpen. Ik zie dat jouw account niet gekoppeld is aan jouw telefoonnummer, waardoor ik op dit moment niet meteen met je mee kan kijken in ons systeem. Wil je dat wel, dan kun je mij jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer toesturen. Je stuurt een privéberichtje door op mijn naam te klikken.

Ik hoor het wel van je, Soumaya123!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Soumaya123,

Thanks voor je berichtje!

Ik snap dat je je wat zorgen maakt, maar ik vermoed dat het helemaal goedkomt nu je al contact hebt gehad met mijn collega's! Mocht dat toch niet het geval zijn, dan staan wij natuurlijk altijd klaar om je hiermee verder te helpen. Ik zie dat jouw account niet gekoppeld is aan jouw telefoonnummer, waardoor ik op dit moment niet meteen met je mee kan kijken in ons systeem. Wil je dat wel, dan kun je mij jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer toesturen. Je stuurt een privéberichtje door op mijn naam te klikken.

Ik hoor het wel van je, Soumaya123!
Hoi, heb u een bericht gestuurd!

Reageer