Beantwoord

Klantvoordeel

  • 3 juni 2019
  • 2 reacties
  • 687 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties
Goedemorgen. Ben net klant bij jullie en kom in aanmerking voor klantenvoordeel. Maar nu kan ik niks activeren? Dus ook geen korting en gratis zenderpakket?
icon

Beste antwoord door CrisTien 3 juni 2019, 13:06

Hallo @Mkp78 Dat kan heel goed kloppen, er is namelijk een tijdelijke storing.

Lees dit onderwerp Ze zijn er mee bezig je moet nog wat geduld hebben.
Je mag er op vertrouwen dat het goed komt.
Groetjes en fijne dag.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Mkp78 Dat kan heel goed kloppen, er is namelijk een tijdelijke storing.

Lees dit onderwerp Ze zijn er mee bezig je moet nog wat geduld hebben.
Je mag er op vertrouwen dat het goed komt.
Groetjes en fijne dag.
Reputatie 1
Wat bedoel je met net? Toevallig per vandaag?
Is alles al geactiveerd?

Het kan enige tijd duren voor je alles kunt opgeven. Wacht desnoods even een dagje. Het kan ook even duren voor een medewerker van T-mobile reageert. Mijn ervaring is dat het goed komt en ze alles op de juiste manier verrekenen.