Beantwoord

Klantvoordeel

  • 18 juni 2019
  • 1 reactie
  • 656 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb ook een mail ontvangen dat ik het t-mobile en thuis voordeel verlies. Hierop heb ik de extra's uitgezet. Echter kreeg ik op 3 juni een mail dat er een foutje is gemaakt en daardoor de mail was verzonden. Er werd aan een oplossing gewerkt, echter heb ik nog niets vernomen en zie ik ook nog steeds dat mijn klantvoordeel per 30-06 zal worden beëindigd? Wat is de huidige status van dit probleem?

Met vriendelijke groet,
C. Klippel
icon

Beste antwoord door David 18 juni 2019, 11:19

@cklippel

Ik zie dat je ons algemene topic over dit onderwerp hebt gevonden. Je hoeft hier geen losse topics voor aan te maken, aangezien daar alle info te vinden is. Als we updates hebben delen we die ook daar.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@cklippel

Ik zie dat je ons algemene topic over dit onderwerp hebt gevonden. Je hoeft hier geen losse topics voor aan te maken, aangezien daar alle info te vinden is. Als we updates hebben delen we die ook daar.

Dit topic gaat op slot.