Beantwoord

klantvoordeel

  • 2 juli 2019
  • 1 reactie
  • 752 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 14 reacties
Wel tmobile stuurt mij bevestiging dat adres is gewijzigd 2x uitgevoerd dus. Blijkt dat van mij 06 (met bevestiging wijziging tmobile) dat niet in de account is gebeurd.

Nogmaals heb ik uitnodiging gestuurd.
Nu klopt het maar er is nog steeds geen credit van 2,50 zichtbaar. Ook maar 1 factuur ontvangen per post omdat functie in voordeel niet werkt met btw. Dus ook graag opsturen.

Uw reactie svp.

Dank u r vd pol arler
icon

Beste antwoord door Glassertje 2 juli 2019, 17:15

@Grr45 Welkom op het forum.

Er zijn problemen met klantvoordeel. Meer info vind je hier en daar wordt je ook op de hoogte gehouden.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
@Grr45 Welkom op het forum.

Er zijn problemen met klantvoordeel. Meer info vind je hier en daar wordt je ook op de hoogte gehouden.