Beantwoord

klantvoordeel

• 10 juli 2019
  • 6 reacties
  • 854 Bekeken

Ik heb een vraag over mijn abo , mijn dochter en ik hebben hetzelfde abo GO 5gig en 120 belmin, wij krijgen allebei klant voordeel van 2 gig extra en 2,50 korting op de rekening maar toch betaal ik nu 14,99 en mijn dochter 12,49 is daar een reden voor mijn abo is 12 juni in gegaan en van mijn dochter 19 juni.
Ben benieuwd naar je reactie .
alvast bedankt
mvg Peter Keijsers
icon

Beste antwoord door Glassertje 10 juli 2019, 11:47

@peterke66 Er is een storing met klantvoordeel, dat is de enige reden wat die 2,50 verschil kan zijn.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
@peterke66 Er is een storing met klantvoordeel, dat is de enige reden wat die 2,50 verschil kan zijn.
Probleem is opgelost, gister contact gehad met t-mobile 😀👍
Ondanks 2 abonnementen op één adres, kan ik mijn klantvoordeel niet activeren
Ik probeer nu al drie weken mijn Klantvoordeel te activeren. Blijf steeds een foutmelding krijgen en dat ik het later nog eens moet proberen. Hoe lang gaat dit nog duren? Of doe ik iets fout?
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

We ervaren momenteel een storing met Klantvoordeel. We zijn hard bezig om het op te lossen. Op dit moment lijkt het probleem met het aanmelden van het Klantvoordeel ook opgelost, dus het moet nu gewoon goed gaan bij het aanmelden via My T-Mobile om zo in aanmerking te komen voor de voordelen die bij jouw huishouden en abonnement horen. Dus ik wil jullie vragen om het te blijven proberen.
Blijf de volgende melding krijgen: Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens

Reageer