Beantwoord

klantvoordeel

  • 20 juli 2019
  • 1 reactie
  • 597 Bekeken

Beste T-Mobile wanneer gaat het klantvoordeel eens werken. Mijn abonnement is al 2 maanden gestart en heb nog geen mail van jullie gekregen wanneer het opgelost gaat worden. Graag een reactie!!!
icon

Beste antwoord door Folkert 20 juli 2019, 22:57

Beste Marcel,

Op dit moment worden al correcties toegepast voor misgelopen korting, toevallig heb ik zelf net de correctie teruggezien op mijn laatste facturen.
In dit speciale topic kun je alles verder volgen, graag daar bij aansluiten.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste Marcel,

Op dit moment worden al correcties toegepast voor misgelopen korting, toevallig heb ik zelf net de correctie teruggezien op mijn laatste facturen.
In dit speciale topic kun je alles verder volgen, graag daar bij aansluiten.

Groet, Folkert