Beantwoord

klantvoordeel

  • 26 juli 2019
  • 1 reactie
  • 703 Bekeken

Sinds gisteren zit ik nu ook met mijn mobiel bij jullie. Internet en tv heb ik al. All een ik kan maar Niet mijn klantvoordeel activeren.

Is er nog steeds een storing oid?
icon

Beste antwoord door Seccie 26 juli 2019, 08:25

Goedemorgen @famke87,

Helaas zijn er op dit moment nog steeds problemen m.b.t. T-Mobile klantvoordeel aan een oplossing wordt gewerkt. Je kunt in dit topic een update plaatsen zodat T-Mobile medewerkers zien dat de problemen nog steeds niet verholpen zijn.

Alle klantvoordeel wat je vanwege deze problemen op dit moment niet ontvangt, zal in een later stadium gecompenseerd worden. Maak je daarover dus geen zorgen.

Ik wens je nog een hele fijne dag.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen @famke87,

Helaas zijn er op dit moment nog steeds problemen m.b.t. T-Mobile klantvoordeel aan een oplossing wordt gewerkt. Je kunt in dit topic een update plaatsen zodat T-Mobile medewerkers zien dat de problemen nog steeds niet verholpen zijn.

Alle klantvoordeel wat je vanwege deze problemen op dit moment niet ontvangt, zal in een later stadium gecompenseerd worden. Maak je daarover dus geen zorgen.

Ik wens je nog een hele fijne dag.