Beantwoord

Klantvoordeel?

• 25 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 600 Bekeken

Reputatie 1
Sinds kort ben ik overgestapt van Unlimited (Unlimited had ik sinds mei 2019) terug naar het 10GB pakket met daarbij onbeperkt bellen. De reden van overstap terug is omdat ik merkte dat ik bijna nooit gebruik maakt van die 5GB per dag.

Als ik nu in mijn My T-Mobile profiel bekijkt dan zie ik enkel dat ik recht heb op 10GB, terwijl ik met mijn vrouw klantvoordeel heb op hetzelfde adres dat betekent 2GB per maand gratis + een korting van €2,50 per maand. Mijn vrouw heeft wel 2GB extra en de korting bij haar pakket van 5GB nu 7GB. Bij mij zou dit toch 12GB (12000 MB) moeten zijn na de aanpassing? Maar ik zie ik mijn profiel gewoon 10GB staan, hoe kan dit?

Ik zie dat bij T-Mobile klantvoordeel in My T-Mobile bij de voordelen staan, dat mijn vrouw 2GB per maand heeft en nog eens €2,50 korting krijgt. Bij staat er bij voordeel enkel €2,50 korting en staat bij mij Go 10 GB + Unlimited bellen. Moet ik iedereen eerst verwijderen en opnieuw aanmelden of hoef dat niet?
icon

Beste antwoord door h.charkaoui 25 augustus 2019, 12:19

Hi Batavus1980,

voor voordeel en kortingen, dat kun je hier lezen.

Kortingen
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hi Batavus1980,

voor voordeel en kortingen, dat kun je hier lezen.

Kortingen
Reputatie 1
Het is gelukt ik heb 12GB per maand nu voor €22,50,-. i.p.v. 10GB alhoewel dat ook te veel is mijn verbruik is veel minder. Unlimited onbeperkt data 5GB per dag vond ik wel leuk het idee maar gebruik ik bijna nooit

Reageer