Beantwoord

Klantvoordeel

• 17 september 2019
  • 3 reacties
  • 1514 Bekeken

Goedendag,
Ik heb meerdere abonnementen op mijn adres. Nu wil ik een nieuw abonnement voor mijn dochter aanschaffen maar zie ik dat er geen korting meer is van €12,50. Dit is nog maar sinds kort zo en nu loop ik €15,00 mis.
Is hier een oplossing voor.
icon

Beste antwoord door Hajar 18 september 2019, 09:53

Hi @Jan68

Wat leuk dat je een nieuw abonnement wilt afsluiten voor je dochter. Weet je ook voor welk abonnement je wilt gaan? We hebben nu vernieuwde actievoorwaarden die gelden voor elk T-Mobile abonnement dat wordt aangemeld voor Klantvoordeel vanaf 9 september 2019. Voor T-Mobile abonnementen, die vóór 9 september 2019 zijn aangemeld voor Klantvoordeel gelden de vorige actievoorwaarden, te vinden op www.t-mobile.nl⁄voorwaarden. Op deze pagina kun je precies zien wat voor voordeel je kan krijgen als je je vanaf 9 september aanmeld voor Klantvoordeel. Zo kan je nu gebruik maken van een Go Unlimited abonnement voor maar €25!

Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Jan68

Wat leuk dat je een nieuw abonnement wilt afsluiten voor je dochter. Weet je ook voor welk abonnement je wilt gaan? We hebben nu vernieuwde actievoorwaarden die gelden voor elk T-Mobile abonnement dat wordt aangemeld voor Klantvoordeel vanaf 9 september 2019. Voor T-Mobile abonnementen, die vóór 9 september 2019 zijn aangemeld voor Klantvoordeel gelden de vorige actievoorwaarden, te vinden op www.t-mobile.nl⁄voorwaarden. Op deze pagina kun je precies zien wat voor voordeel je kan krijgen als je je vanaf 9 september aanmeld voor Klantvoordeel. Zo kan je nu gebruik maken van een Go Unlimited abonnement voor maar €25!

Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Kan het contract ook met terugwerkende datum afgesloten worden.
B.v. dat de abonnement in gaat op de achtste van deze maand.
Ik wou inderdaad voor de unlited gaan.
Maar ga nu kijken wat de kortingen bij anderen zijn met meerdere abonnementen op het zelfde adres.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Jan68,

Nee, een contract kan niet met terugwerkende kracht worden afgesloten. Je kunt andere, oudere abonnementen wel om laten zetten naar de nieuwe versie Go. Dit verandert niets aan de looptijd of einddatum, maar dan kun je wel kijken of dit meer Klantvoordeel oplevert voor jullie.

Laat je weten of je nog vragen hebt?

Reageer