Beantwoord

klantvoordeel

  • 8 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 731 Bekeken

Mijn klantvoordeel werkt niet. Ik probeer me aan te melden, maar hij komt in een loop terecht. Telefonisch werd gezegd dat het opgelost zou worden, maar dit is nog steeds niet gebeurd. Via facebook reageren jullie niet, dus probeer ik het nog een keer hier. Wanneer ik op t mobile klantvoordeel klik komt hij in een loop terecht en de link werkt dus niet voor mij en kan ik klantvoordeel niet activeren, graag een oplossing!

Via mijn mobiele abonnement zit hij niet in een loop maar werkt het aanmelden niet, deze loop treedt op bij mijn thuis abonnement.
icon

Beste antwoord door Candy 9 oktober 2019, 17:05

Hey @thuisabonnee,

Wij hebben elkaar gesproken via Facebook Messenger. Voor alle volledigheid wil ik je ook hier vertellen dat het is opgelost! 😄 Schroom niet als je andere vragen hebt. Ik sta voor je klaar. Fijne dag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hey @thuisabonnee,

Wij hebben elkaar gesproken via Facebook Messenger. Voor alle volledigheid wil ik je ook hier vertellen dat het is opgelost! 😄 Schroom niet als je andere vragen hebt. Ik sta voor je klaar. Fijne dag!

Reageer