Beantwoord

Klantvoordeel

• 30 januari 2020
  • 5 reacties
  • 606 Bekeken

Hoi TMobile,

Ik heb mijn adres opgegeven op mijn tmobile thuis en mijn tmobile telefoon inlog, maar er staat nog niet bij dat ik klantvoordeel heb? Gaat dit automatisch of moet verders nog wat doen? Bij mijn telefoon inlog kan ik alleen maar andere telefoon abbonementen toevoegen, en op mijn thuis inlog kan ik verders niets anders doen behalve inloggen naar me telefoon inlog. Maar bij mijn internet en telefoon inlog staat nog niet dat ik ben toegevoegd aan klantvoordeel.

icon

Beste antwoord door Jason 31 januari 2020, 11:20

Hoi @eengratisgebruikersnaam,

Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Jouw order is op “planned” blijven hangen door een bug bij onze distributiepartner. Sorry voor het ongemak. Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten en die pakken het zo snel mogelijk op. Zodra jouw order de status “completed” heeft, kun je volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis en jouw Klantvoordeel. Het duurt doorgaans maximaal 48 uur. Als we nog iets anders voor je kunnen doen, laat het me weten. We helpen je graag.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hey @eengratisgebruikersnaam 

Welkom bij T-Mobile!

Werken je mobiele abonnement al en je thuis abonnement? Je kan in zowel het thuis account en Mobiel account klantvoordeel activeren onder het kopje klantvoordeel of vis deze link :

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Ik begrijp dat het nog niet wilt lukken met het thuis abonnement? Heb je wel al werkende thuis diensten? Wat staat er precies in je overzicht? Is de installatie datum al voorbij en er staat nog bijvoorbeeld bestelling is onderweg? Hiervoor zou je even moeten wachten op een reactie van een Moderator als je al langere tijd wacht. De moderators reageren meestal binnen 24/48 uur.

Hoi Waqqas,

Thanks! En bedankt voor de snelle reactie,

Mijn unlimited go heb ik al een jaartje,

Internet thuis is pas geleden geactiveerd 23januari en staat inderdaad op de homepage nog: “bestelling is onderweg”. Het internet doet het wel al,

Ik wacht nog even af ;)

Reputatie 7
Badge +19

Hey @eengratisgebruikersnaam 

Dit gebeurd wel vaker maar geen zorgen zodra een Moderator dit ziet maakt hij het in orde voor je.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @eengratisgebruikersnaam,

Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Jouw order is op “planned” blijven hangen door een bug bij onze distributiepartner. Sorry voor het ongemak. Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten en die pakken het zo snel mogelijk op. Zodra jouw order de status “completed” heeft, kun je volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis en jouw Klantvoordeel. Het duurt doorgaans maximaal 48 uur. Als we nog iets anders voor je kunnen doen, laat het me weten. We helpen je graag.

Thanks Waqqas en Jason!! Helemaal opgelost. Super tof, zo snel!

Nogmaals bedankt,

Reageer