Beantwoord

klantvoordeel

  • 5 februari 2021
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Vandaag mijn abonnement verlengd bij T-mobile. Ik profiteerde al van klantvoordeel, maar na de verlenging kreeg ik bericht dat het klantvoordeel eraf is zodat het door jullie gechecked kan worden.

Aangezien het om een verlenging gaat en niet om het afsluiten van een nieuw abonnement, lijkt het mij wat overbodig om dit te moeten checken..

Daarnaast begrijp ik dat mijn klantvoordeel pas weer ingaat op het moment dat mijn nieuwe abonnement ingaat, maar dat is pas in juni.

Waarom is dit?

 

gr. Martijn

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 februari 2021, 06:11

Hallo @MartijndeJong 

Lukt het niet om de abonnementen opnieuw aan te melden?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @MartijndeJong 

Lukt het niet om de abonnementen opnieuw aan te melden?

Reageer