Beantwoord

Klantvoordeel 4G thuis en Unlimited mobiel zakelijk

  • 21 februari 2019
  • 1 reactie
  • 1267 Bekeken

Ik heb laatst een abonnement afgesloten in de winkel in Harderwijk en er is mij klantvoordeel beloofd van 2x6 euro omdat ik zowel 4G Thuis heb als nu Unlimited op mijn mobiel. Aangezien deze op de zaak staat dus een ander vestigingsadres krijg ik dit voordeel niet via de T-Mobile app. Postadres heb ik al aangepast maar Vestigingsadres lukt niet. Kunnen jullie dit toegezegde voordeel doorvoeren?

Vriendelijke groet.

H.
icon

Beste antwoord door David 22 februari 2019, 11:34

Hoi H,

Om in aanmerking te komen voor Klantvoordeel zullen beide abonnementen inderdaad op hetzelfde adres moeten staan. We kunnen het voordeel niet doorvoeren als het om twee abonnementen gaat die op twee verschillende adressen staan. Hierin zul je dus het adres van één van de twee abonnementen moeten wijzigen, zodat deze overeenkomen. Ik zie dat je vanochtend het adres van je mobiele abonnement hebt geprobeerd te wijzigen, maar dit adres moet wel overeenkomen met het adres wat bij de KvK is geregistreerd, aangezien het om een zakelijk abonnement gaat. Misschien is het hierin een optie om het adres van het 4G voor Thuis via My T-Mobile abonnement te wijzigen naar je vestigingsadres?

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je, H.!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi H,

Om in aanmerking te komen voor Klantvoordeel zullen beide abonnementen inderdaad op hetzelfde adres moeten staan. We kunnen het voordeel niet doorvoeren als het om twee abonnementen gaat die op twee verschillende adressen staan. Hierin zul je dus het adres van één van de twee abonnementen moeten wijzigen, zodat deze overeenkomen. Ik zie dat je vanochtend het adres van je mobiele abonnement hebt geprobeerd te wijzigen, maar dit adres moet wel overeenkomen met het adres wat bij de KvK is geregistreerd, aangezien het om een zakelijk abonnement gaat. Misschien is het hierin een optie om het adres van het 4G voor Thuis via My T-Mobile abonnement te wijzigen naar je vestigingsadres?

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je, H.!

Reageer