Beantwoord

Klantvoordeel aanmelden lukt niet

• 24 mei 2019
  • 20 reacties
  • 1493 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Het lukt mij al dagen niet om klantvoordeel te kunnen activeren. Ik ben in shop geweest. Het is de shopmedewerkers niet gelukt. Ook de medewerkers van de klantenservice is het niet gelukt. Krijg telkens te horen om het een dag later nog een keer te proberen. Heeft iemand dezelfde problemen en nog beter wat is de oplossing.
Dank.
icon

Beste antwoord door David 28 mei 2019, 10:35

Goedemorgen allemaal,

Zoals eerder aangegeven zijn we bekend met de problemen rondom Klantvoordeel. Er is ook een algemeen topic hierover, waarin we updates zullen plaatsen wanneer deze voor handen zijn. Laat in dat topic in een reactie ook even kort en helder weten wat je niet lukt, dan zetten we dit door!

Om het overzicht te bewaren gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

20 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen allemaal,

Zoals eerder aangegeven zijn we bekend met de problemen rondom Klantvoordeel. Er is ook een algemeen topic hierover, waarin we updates zullen plaatsen wanneer deze voor handen zijn. Laat in dat topic in een reactie ook even kort en helder weten wat je niet lukt, dan zetten we dit door!

Om het overzicht te bewaren gaat dit topic op slot.
Wel de factuur is gereed en ja hoor 32,50 in plaats van 30 euro. Zonder verrekening van klantvoordeel. Wat een service.
Reputatie 1
Mijn T-Mobile Thuis alles in 1 abonnement is nog niet toegevoegd aan het klantvoordeel, blijft nog steeds hangen bij stap 2. Het klantvoordeel werkt bij mij op de website dus nog helemaal niet.
klantvoordeel op de website werkt weer sinds vanavond om aan te melden echter bij mij wordt de korting nog niet verrekend. Dus de beide abonnementen staan aangemeld als je klantvoordeel aanklikt maar de korting staat er niet bij. Dus het werkt wel beter maar nog niet goed.
Hi allemaal,

Onze collega's van de technische afdeling zijn druk bezig om dit op te lossen! Excuses voor het ongemak!

Kan er iets meer over worden gecommuniceerd
wanneer verwacht men klaar te zijn. In de shop en via chat kan men mij niet helpen
ik betaal nu veel te veel omdat men mijn voet abonnementen niet kan omzetten en koppelen
2,50 of in mijn geval 4x12,50 is om het even
dit moet opgelost worden

Ik zou het waarderen als tmobile er iets over communiceerd. Ik heb geen idee wat de voortgang is en ook niet hoe eea steaks wordt gecompenseerd ivm te veel betaalde abonnementen
ik kreeg vandaag een mail dat er iets gewijzigd is in mijn abonnementen (is niet zo) en daarom geen klantvoordeel meer.
"Deze extra's komen te vervallen:
  1. €2,50 korting op Thuis TV
  2. Je gratis FOX Sports Eredivisie pakket. Vanaf 09-06-2019 betaal je hier €7,50 per maand voor. Wil je geen FOX Sports Eredivisie meer? Zet deze dan eenvoudig uit in..."
Ik kan ook niks meer wijzigen in de klantvoordeel pagina. Moet ik er vanuit gaan dat het vanzelf goed komt? of komt er een rectificatiemailtje? ik wil in persoonlijk bericht ook wel mijn klantgegevens delen met het wegcare team als dat helpt
Reputatie 6
Ik heb er vertrouwen in @Hajar dat het goed gaat komen, heb vandaag even met de klantenservice gebeld voor 2 andere dingen en dit gelijk ook maar even aangekaart, en ik denk dat mijn 2 andere dingetjes lastiger worden dan de voordeel problemen, daar word aan gewerkt.
Tja...ik heb net nog een uitgebreide mail geplaatst, je komt nu door het menu en kan aanmelden maar dan staan de beide abonnementen in je account en staat erbij GEEN VOORDEEL terwijl ik een tablet go unlimted/4G thuis heb vorige week afgesloten en een belabonnement voor 2018. dan zou er korting verrekend moeten worden op de 4g abono.
Dus niet..
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Onze collega's van de technische afdeling zijn druk bezig om dit op te lossen! Excuses voor het ongemak!
Reputatie 6
Ach, maken we er hier een grote ophef over, 2.50 per maand, wat ongetwijfeld word gecompenseerd.
Dat we weer meer aan Den Haag mogen afdragen omdat Mark R. weer wat meer wil afpakken van ons burgertjes laten we lijdzaam toe geen haan die er naar kraait.

En voor een extra voordeeltje moet je wat doen, bij de ene organisatie wat zegeltjes plakken, bij de volgende een pasje meenemen, en hier op een digitaal knopje drukken, niks zomaar voor niks.
Wel laten we hopen dat tmobile het oplost maar dit probleem speelt al op internet sinds eind vorig jaar en elke keer wordt er gezegd dat er aan gewerkt wordt. Hoe geloofwaardig ben je dan nog? Er zijn contractafspraken wederzijds dus laat tmobile zich nu eens bewijzen en dit klantvoordeel voor iedereen oplossen ipv bij mensen en ons 2,50 per maand extra te incasseren. Dat kan via hun centrale betalingssysteem zo opgelost worden. Het is toch absurd dat je je zelf moet aanmelden. Zij zien toch hoeveel en welke abonnementen er op 1 adres zijn.
Reputatie 6
Echt schandalig, ik zou gelijk stoppen.😫

Maar nu effe serieus, denk je echt dat dit probleem niet opgelost gaat worden en dat je je voordeel, zei het met wat vertraging niet alsnog krijgt.
Ik ben afgelopen week met 3 abonnementen over gekomen en bij thuis blijft die hangen, de vrouw haar mobiel is aangemeld maar krijgt geen voordeel, ja duhh, en de mijne kan ik geeneens aanmelden, en ik heb het vertrouwen dat het prima in orde komt zonder dat ik daarvoor hoef te gaan dreigen, wat ik trouwens nooit doe, ik zet de stap gewoon gelijk als ik de andere kant niet meer kan vertrouwen.
Ja hoor, factuur betaling gereed voor 32,50 euro.schandalig. Ik heb een maand proeftijd dus het verzoek aan tmobile hun betalingssysteem aan te passen op 30 euro. Contractvoorwaarde is dat ik 2,50 euro korting krijg bij 2 abonnementen op 1 adres. Anders overweeg ik te stoppen. Ik hoor graag zo spoedig mogelijk de oplossing.
Ja daar was ik al bang voor. Tmobile heeft geen probleem met de factuur uitsturen maar wel om de afgesproken korting te verlenen. Hopen dat ze dit netjes oplossen en verrekenen met de eerstvolgende factuur. Ik zou in ieder geval formeel klacht indienen. Dit is een slechte service.
Wij proberen klantvoordeel ook al een week te activeren. In de winkel kunnen ze ons ook niet helpen.
hierdoor lopen wij onze korting mis en heb de factuur al ontvangen
im ben benieuwd hoe tmobile dit gaat compenseren op de volgende factuur
Ja ik heb dat probleem ook, al jaren t mobile belabonnement en net vorige week is 4 g thuis erbij gekomen op hetzelfde adres. toen ik een paar weken het 2 jarig contract afsloot werd door de medewerker van de winkel er niets over gezegd. Hij zei kom maar terug op de dag dat het abonnement in gaat dn regelen we alles. Dus niet. Sinds vorige week elke dag bezig, om klantvoordeel te activeren. Chattem, winkel paar keer gelrobeerd lukt niet.in de winkel zagen ze wel dat klantvoordeel verzoek van mobiel is verzonden maar blijft ergens in het susteem hangen zodat 4 g niet geactiveerd aordt voor voordeel. Waardeloos want hoe denk je dat de factuur eruit gaat zien, tuurlijk zonder die korting. Begrijp ook niet dat je als klant dit moet activeren. Iedereen bij tmobile kan zien dat er twee contracten op 1 adres staan. Hoe moeilijk kan het zijn. Ik wacht nog steeds op dat tmobile het abonnement kan aanmelden.
Ik vind het zeer teleurstellend hoe er met dit probleem omgegaan wordt door T-mobile.
Na een WEEK nog steeds niet werkend.
Toen ik overstapte had ik vertrouwen in T-mobile,
maar dat is nu een stuk minder.
Waar ligt de prioriteit om dit op te lossen?
Want een werkend klantvoordeelsysteem kost alleen maar geld. Klanttevredenheid is blijkbaar niet interessant.
Het lijkt er op dat de leverancier van dit softwarepakket hier hele grote steken laat vallen.
Hopelijk wordt dat niet door Huawei geleverd, net zoals bij KPN.
Wellicht is het handig om terug te gaan naar het oude systeem en eerst het nieuwe goed te testen.
Als afnemer (T-mobile) doe je toch een afnametest. Wat een afgang!
Ik wed dat het facturatiedeel wel uitgebreid getest is.
Reputatie 1
Ik wacht het af en ik weet dat ze er druk mee bezig zijn. Tot nu toe heb ik alleen goede ervaringen gehad met T-Mobile, alleen duurt deze storing al de hele week. Dat is eigenlijk wel een beetje jammer. Hopelijk is het dan volgende week opgelost.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @Hayr Ik heb begrepen dat er een storing is.
Ze zijn bezig om het op te lossen, hoe snel dat is opgelost weet ik niet.
Je moet dus geduld hebben maar het komt vast wel weer goed!☀️
Fijn weekend