Beantwoord

Klantvoordeel aanvraag wordt maar niet geactiveerd

  • 18 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 1373 Bekeken

Ik heb een maand geleden de aanvraag voor klantvoordeel aangevraagd, maar deze blijft staan zoals onderstaande. Ik begin er een beetje geirriteerd van te worden, ik hoop dat ik nu toch eindelijk eens geholpen kan worden :)

(Afbeelding verwijderd i.v.m. privacy)
icon

Beste antwoord door Brian 24 oktober 2018, 11:56

Hi Ckoelewijn1990, ik heb zojuist geprobeerd om je Klantvoordeel alsnog handmatig te activeren maar de status blijft 'hangen' op je My T-Mobile Thuis account. Ik heb dit doorgezet naar onze specialisten om je Klantvoordeel alsnog te activeren. Excuses voor het ongemak!

@Kaassausje Bedankt voor het moderaten 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Ckoelewijn1990, welkom op het klantenforum.

Ik heb je afbeelding verwijderd uit je bericht, het is namelijk niet toegestaan om privégegevens te delen in topics, dit is een openbaar forum. De afbeelding heb ik in een onzichtbaar (verwijderd) bericht achtergelaten voor de T-Mobile Moderators, dan kunnen ze je straks gewoon verder helpen zonder dat jij de afbeelding opnieuw moet insturen. 🙂
Helaas nog niets vernomen van T-Mobile. Kunnen we dit oplossen?
Reputatie 6
Badge +7
Hi Ckoelewijn1990, ik heb zojuist geprobeerd om je Klantvoordeel alsnog handmatig te activeren maar de status blijft 'hangen' op je My T-Mobile Thuis account. Ik heb dit doorgezet naar onze specialisten om je Klantvoordeel alsnog te activeren. Excuses voor het ongemak!

@Kaassausje Bedankt voor het moderaten 🙂
Hi Ckoelewijn1990, ik heb zojuist geprobeerd om je Klantvoordeel alsnog handmatig te activeren maar de status blijft 'hangen' op je My T-Mobile Thuis account. Ik heb dit doorgezet naar onze specialisten om je Klantvoordeel alsnog te activeren. Excuses voor het ongemak!

@Kaassausje Bedankt voor het moderaten :)

Bedankt voor je reactie, ik wacht het even af!
Reputatie 6
Badge +7
Hi Ckoelewijn1990, het blijkt om een bug te gaan in dit geval, onze wizards zijn bezig om deze te verhelpen maar het is nog niet bekend wanneer het zo ver is, ik houd je op de hoogte!
@Brian het probleem lijkt verholpen te zijn, heel erg bedankt voor het helpen hierbij. Ik kwam er echt even niet meer uit.
Reputatie 6
Badge +7
Hi Ckoelewijn1990, goed om te horen dat het gelukt is! Ik heb nog even met je meegekeken en alles staat nu helemaal goed! 🙂

Reageer