Beantwoord

klantvoordeel aanvragen lukt niet?

• 29 juni 2019
  • 2 reacties
  • 814 Bekeken

Ik heb voor mijn dochter een abonnement afgesloten. Ik heb direct een My-Tmobile account aangemaakt en het klantvoordeel aangevraagd. Althans, ik heb dat geprobeerd en geprobeerd en geprobeerd en geprobeerd en ................... Continue blijft hij hangen en blijf ik op hetzelfde scherm waarop ik nog akkoord moet geven. Het maakt niet uit of ik het via de telefoon van mijn dochter doe of een ander apparaat. Ook maakt het niet uit of ik rechtstreeks inlog in haar MyTmobile of dat ik het via mijn Tmobileapp doe waarin ik haar account heb toegevoegd om te beheren. Ook staan de adressen exact hetzelfde als bij de andere abonnementen.

Bij de aanvraag van het abonnement van mijn dochter heb ik aangegeven van het klantvoordeel gebruik te willen maken. Waarom is dit niet voldoende voor jullie?

Het is mij inmiddels duidelijk dat jullie technische problemen hebben met klantvoordeel. Alhoewel ik daar overigens niks van merkte toen ik 3 weken geleden het abonnement van mijn zoon na 3 jaar voor het eerst weer verlengde. Toen kon ik het klantvoordeel wel direct activeren.

In ieder voldoet het abonnement van mijn dochter aan alle voorwaarden om aan het klantvoordeel deel te kunnen nemen én ik heb vanaf dag 1 alles eraan gedaan om het klantvoordeel te activeren (abonnement loopt sinds 26 juni, dus dit bericht is bewijs dat ik er direct bovenop zit). Ik ga ervanuit dat het klantvoordeel alsnog met terugwerkende kracht per 26 juni 2019 ingaat. Ik wil dit graag bevestigd krijgen. Ik neem er in ieder geval geen genoegen mee dat ik de korting niet krijg zolang het jullie technisch niet lukt om mijzelf aan te melden.

Hartelijke groet, Lorena
icon

Beste antwoord door CrisTien 29 juni 2019, 15:17

Goedemiddag @Loren@
Er zijn inderdaad helaas nog klanten die last hebben van de storing met het klantvoordeel.
Je kan er op rekenen dat T-mobile dit voor al de klanten netjes zal oplossen.

In dit topic Blijf je op de hoogte en kan je zonodig een reactie achterlaten en vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben lezen wij het graag!
Prettig ☀️Weekend.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @Loren@
Er zijn inderdaad helaas nog klanten die last hebben van de storing met het klantvoordeel.
Je kan er op rekenen dat T-mobile dit voor al de klanten netjes zal oplossen.

In dit topic Blijf je op de hoogte en kan je zonodig een reactie achterlaten en vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben lezen wij het graag!
Prettig ☀️Weekend.
Fijn @CrisTien om te horen dat het netjes wordt opgelost. Ik ga ervanuit dat dat minimaal betekent dat de korting straks met terugwerkende kracht wordt doorgevoerd.