Beantwoord

klantvoordeel activeert niet

• 27 juli 2019
  • 5 reacties
  • 957 Bekeken

Met mijn mobiel overgestapt naar t-mobile mede omdat ik dan klantvoordeel kan toepassen omdat ik al een t-mobile thuis abonnement heb.
Alleen blijkt het klantvoordeel niet te kunnen activeren door een storing. Gebeld en daar te horen gekregen dat ik het later nog eens moet proberen.
Nu lees ik hier dat de storing al maanden aan de gang is. Niet heel erg hoopgevend.

Wat gaat t-mobile hieraan doen?!?!?!
icon

Beste antwoord door Doornekamp33 27 juli 2019, 09:28

Dat is de grote vraag waar niemand een antwoord op heeft, zelfs degene die het op moeten lossen nog niet.🤓

En straks komt er 1 die roept dat je in dit topic moet zijn, en dat ze deze sluiten.
https://community.t-mobile.nl/klantvoordeel-497/info-problemen-met-klantvoordeel-312178

Gelukkig speelt het pas een 3 tal maanden, dus even geduld word wel erg lang voor sommigen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
Dat is de grote vraag waar niemand een antwoord op heeft, zelfs degene die het op moeten lossen nog niet.🤓

En straks komt er 1 die roept dat je in dit topic moet zijn, en dat ze deze sluiten.
https://community.t-mobile.nl/klantvoordeel-497/info-problemen-met-klantvoordeel-312178

Gelukkig speelt het pas een 3 tal maanden, dus even geduld word wel erg lang voor sommigen.
De standaard reactie dat er iedere dag duizenden klanten worden geholpen al drie maanden lang levert inderdaad niet echt hoop op.
Beetje erg teleurstellend van dit bedrijf, dat ze gewoon niet de moeite nemen het probleem eens een keer goed aan te pakken.
Reputatie 6
Ja echt hoor duizenden per dag, en dat al heel lang, m.a.w. het speelt denk ik wereldwijd, want zoveel klanten heeft T-Mobile geeneens in NL denk ik zo maar.😛

Maar ik denk dat T-Mobile niet de experts in huis hebben die dit probleem voortvarend kunnen oplossen, de kennis is gewoon te beperkt, en er speelt nog veel meer binnen de systemen van T-Mobile dan het kopje klantvoordeel, alles loop stroefjes heb ik begrepen van een medewerker, koppelingen van systemen werken niet en lopen vast.

Maar de teleurstelling heb ik ook, ik ben geen blijvertje, terwijl ik juist de meest makkelijke klant ben die men kan vinden, tot men de boel gaat verdraaien, afspraken maakt die men niet nakomt, helemaal niet reageert op vragen of ontwijkend.

Eerlijkheid, openheid en betrouwbaarheid, de grondpijlers in mijn relatie met een ander, zodra je 1 van die regels overtreed en dit frequent blijft doen heb je aan mij een slechte.😡😡
helaas ben ik ook van mobiele provider overgestapt omdat ik het kon combineren met een tmobile thuis abonnement.
helaas al een week bezig met het te activeren... niet succesvol...
Reputatie 7
Badge +20
@Olla74 & @laurens155

Doornekamp heeft hierin gelijk, we hebben al een algemeen topic waar we updates (indien beschikbaar) delen. Aangezien dit algemene topic er al is gaat dit topic op slot.