Beantwoord

Klantvoordeel activeert niet: 'Je aanvraag is in behandeling'


Vorige week is mijn internet+tv abbonement aangesloten. Ik heb ook een mobiel abbonement en wil graag gebruik maken van Klantvoordeel. Echter de status van mijn internet blijft hangen op 'Je aanvraag is in behandeling', waardoor ik me hiervoor niet kan aanmelden.
icon

Beste antwoord door Brian 23 november 2018, 15:36

Hi Thomas_90, ik heb meteen met je meegekeken en jouw aanmelding lijkt inderdaad te blijven "hangen" in ons systeem. Ik heb dit doorgezet naar onze back office om te kijken of we de aanmelding vanuit hier handmatig af kunnen ronden. Excuses voor de vertraging!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hi Thomas_90, ik heb meteen met je meegekeken en jouw aanmelding lijkt inderdaad te blijven "hangen" in ons systeem. Ik heb dit doorgezet naar onze back office om te kijken of we de aanmelding vanuit hier handmatig af kunnen ronden. Excuses voor de vertraging!
Reputatie 5
Badge +4
Hi Thomas, het probleem is boven water en we gaan de aanpassing hadnmatig doen. Dit zal in de komende dagen gebeuren, excuses voor vertraging!

Reageer