Beantwoord

Klantvoordeel activeert niet: 'Je aanvraag is in behandeling'

• 19 november 2018
  • 4 reacties
  • 1205 Bekeken

Vorige week is mijn internet+tv abbonement aangesloten. Ik heb ook een mobiel abbonement en wil graag gebruik maken van Klantvoordeel. Echter de status van mijn internet blijft hangen op 'Je aanvraag is in behandeling', waardoor ik me hiervoor niet kan aanmelden.
icon

Beste antwoord door Brian 23 november 2018, 15:36

Hi Thomas_90, ik heb meteen met je meegekeken en jouw aanmelding lijkt inderdaad te blijven "hangen" in ons systeem. Ik heb dit doorgezet naar onze back office om te kijken of we de aanmelding vanuit hier handmatig af kunnen ronden. Excuses voor de vertraging!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi Thomas_90, ik heb meteen met je meegekeken en jouw aanmelding lijkt inderdaad te blijven "hangen" in ons systeem. Ik heb dit doorgezet naar onze back office om te kijken of we de aanmelding vanuit hier handmatig af kunnen ronden. Excuses voor de vertraging!
Reputatie 6
Badge +7
Hi Thomas, het probleem is boven water en we gaan de aanpassing hadnmatig doen. Dit zal in de komende dagen gebeuren, excuses voor vertraging!
Beste tmobilers, bijna 2 weken geleden heb ik t mobile thuis gekregen. Ik heb reeds 2 mobiele contracten op hetzelfde adres. Het klantvoordeel blijft hangen in stap 3 bij t mobile thuis. De mobiele nummers zijn al wel in het klantvoordeel opgenomen in my t mobile. Hiervoor ruim een week geleden klantenservice gecontact en die zouden het doorzetten naar de technische back office. Ik zou teruggebeld worden of het zou moeten werken. Geen van beide is gebeurt. Kunnen jullie klant voordeel activeren zodat ook t mobile thuis gekoppeld is aan de mobiele nummers? De adresgegevens waren gechecked in beide systemen en kwamen overeen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Mbtje

We ervaren vrij gecompliceerde problemen met Klantvoordeel welke op dit moment worden opgelost. In dit topic vind je hier alle informatie over en nieuwe updates zullen ook daar worden gedeeld.

Aangezien er al een algemeen topic is over dit onderwerp gaat dit topic op slot.