Beantwoord

Klantvoordeel activeren na verhuizing

  • 7 december 2020
  • 1 reactie
  • 392 Bekeken

Ik ben verhuisd en heb tmobile thuis en een mobiel abonnement bij jullie, dus zou ik korting moeten ontvangen, deze staat er niet bij. Maar heb het wel geactiveerd, heb ook een aantal sms’jes gekregen dat het was ingetrokken en weer geactiveerd ongeveer 8 sms’jes 

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 december 2020, 19:21

Hallo @Avdw11 

Als je eens mobiel en thuis allebei afmeldt voor klantvoordeel in hun T-Mobile accounts en daarna beide abonnementen aanmelden via deze link.

Klantvoordeel activeren

Heb je dan de kortingen of niet?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Avdw11 

Als je eens mobiel en thuis allebei afmeldt voor klantvoordeel in hun T-Mobile accounts en daarna beide abonnementen aanmelden via deze link.

Klantvoordeel activeren

Heb je dan de kortingen of niet?

Reageer