Beantwoord

klantvoordeel bij 3de abonnement

• 21 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 688 Bekeken

Goedemiddag,

Afgelopen week heb ik mijn 3de abonnement bij T-mobile afgesloten (2x mobiel, 1x thuis). Nu is er natuurlijk standaard klantvoordeel, maar waarom is er geen extra voordeel bij het 3de of bij het 4de abonnement? bijvoorbeeld een leuke accessoires of de aansluitkosten kwijtschelden wanneer je voor 3de keer aansluit.

Ik hoor graag van u wat u hier van vind en mee kan doen.

Alvast bedankt.

mvg,

Roderick 

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 oktober 2020, 18:11

Hallo @RoderickD 

Ik heb hier zelf ook 3 abonnementen mobiel en thuis.

Voor internet Fast betaal ik 25 euro, voor unlimited mobiel ook 25 euro dus 2 keer 10 euro korting en voor de niet unlimited abonnement €2,50 korting per maand en 2GB extra.

Sommige providers zowel thuis en mobiel hebben niet eens zo een voordeel programma dus ik ben hier al super blij mee 🙂

Alles over klantvoordeel lees je hier

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @RoderickD 

Ik heb hier zelf ook 3 abonnementen mobiel en thuis.

Voor internet Fast betaal ik 25 euro, voor unlimited mobiel ook 25 euro dus 2 keer 10 euro korting en voor de niet unlimited abonnement €2,50 korting per maand en 2GB extra.

Sommige providers zowel thuis en mobiel hebben niet eens zo een voordeel programma dus ik ben hier al super blij mee 🙂

Alles over klantvoordeel lees je hier

Hallo @Waqqas,

uiteraard is dit niet overal, mijn intentie is; een 3de abonnement of zelfs meer is nu niet aantrekkelijk. Waarom maken ze dit niet extra aantrekkelijk?

Reageer