Beantwoord

Klantvoordeel bij aanpassen abonnement?

• 29 mei 2019
  • 1 reactie
  • 683 Bekeken

Als ik mijn sim only abonnement (naar boven) afstel, heb ik dan nog klantvoordeel? Er is een ander T-Mobile abonnement op mijn adres. Als ik bijvoorbeeld meer data per maand wil, en ik pas het nog aan na het afsluiten van het abonnement, heb ik dan nog steeds meer data en €2,50 minder vanwege klantvoordeel?
Een voorbeeld:
Ik sluit een sim only abonnement af met onbeperkt bellen en sms'en en 1,5 GB (in plaats van 1 GB, vanwege klantvoordeel) voor €12,00 per maand (in plaats van €14,50, ook vanwege klantvoordeel). Na twee maanden besluit ik dat ik meer data wil. Ik ga voor de 5 GB, maar krijg ik dan 2 GB meer of geldt klantvoordeel alleen bij het afsluiten van een abonnement?

Avast bedankt!
icon

Beste antwoord door Folkert 29 mei 2019, 18:53

Hoi @isaakv ,

Klantvoordeel blijf je houden zolang er maar minimaal twee abonnementen op hetzelfde adres zijn. Bijstellen naar boven of beneden verandert daar niets aan.

Een voordeel van het Go mobiele abonnement is dat je maandelijks kunt bijstellen, zelfs lager dan het instap niveau. Wel heb je bij grotere bundels wat meer voordeel qua bonus Gb.

Groeten, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi @isaakv ,

Klantvoordeel blijf je houden zolang er maar minimaal twee abonnementen op hetzelfde adres zijn. Bijstellen naar boven of beneden verandert daar niets aan.

Een voordeel van het Go mobiele abonnement is dat je maandelijks kunt bijstellen, zelfs lager dan het instap niveau. Wel heb je bij grotere bundels wat meer voordeel qua bonus Gb.

Groeten, Folkert

Reageer