Beantwoord

Klantvoordeel bij nieuw abonnement.

  • 5 juni 2019
  • 1 reactie
  • 789 Bekeken

Beste lezer('s),

Mijn vriendin heeft 2 weken geleden een mobiele abonnement afgesloten bij t-mobile, ik had al 3 t-mobile abbo's op mijn naam en we hebben t-mobile thuis, maar zij betaalt gewoon de volle mep van 35 euro ondanks meerdere pogingen om dit aangepast te krijgen, ze is nu al 3x naar de winkel terug geweest, en daar word ze iedere keer afgewimpeld met het storings verhaal, maar dit duurt nu al meer dan 2 weken, wanneer word dit voor haar opgelost? Want dit is geen manier van met je klanten omgaan, of vinden jullie van wel?

Mvg Moes.
icon

Beste antwoord door Hajar 6 juni 2019, 14:07

Hi Moes,

We ervaren momenteel een storing met Klantvoordeel. We zijn hard bezig om het op te lossen. In dit topic kun je meer informatie over vinden. Excuses voor het ongemak!

Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Moes,

We ervaren momenteel een storing met Klantvoordeel. We zijn hard bezig om het op te lossen. In dit topic kun je meer informatie over vinden. Excuses voor het ongemak!

Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.