Beantwoord

Klantvoordeel blijft hangen op "Nog even geduld..."

• 24 november 2018
  • 3 reacties
  • 1100 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik ben sinds afgelopen week ook T-mobile thuis klant (naast mobiel). We hebben klantvoordeel geactiveerd, maar de status blijft op "even geduld, u wordt toegevoegd" staan. Al even via de chat over gehad met een collega, maar het zou binnen 24h geactiveerd worden. Nu een paar dagen verder.
Willen jullie even kijken waar 't op hangt?
Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Sander 27 november 2018, 15:47

Hoi @Timon79

Er bleek een stomme kink in de kabel te zijn. Deze heb ik per direct voor je verwijderd! Je kunt dus vanaf nu ook je Klantvoordeel gaan activeren. In My T-Mobile Thuis kun je het voordeel meteen gaan verzilveren! Excuus voor de vertraging en veel plezier van Thuis!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @Timon79,

Tof dat je nu dubbel klant bent bij ons. Een heel groot welkom Thuis! En daar hoort natuurlijk Klantvoordeel bij. Bij welke stap/actie bleef de status hangen? Ik kijk graag met je mee. Zou je mij hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij willen sturen? Dan kan ik maandag allemaal rechtzetten. Weet één ding zeker: het Klantvoordeel komt jouw kant op!
Dank, zal ik doen
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Timon79

Er bleek een stomme kink in de kabel te zijn. Deze heb ik per direct voor je verwijderd! Je kunt dus vanaf nu ook je Klantvoordeel gaan activeren. In My T-Mobile Thuis kun je het voordeel meteen gaan verzilveren! Excuus voor de vertraging en veel plezier van Thuis!

Reageer