Beantwoord

Klantvoordeel blijft hangen op 'Nog even geduld...'

  • 7 maart 2019
  • 1 reactie
  • 1391 Bekeken

Reputatie 2
Gisteren is mijn verbinding opgeleverd voor T-Mobile Thuis. Vandaag heb ik alles geïnstalleerd (op de tv na want de stroomadapters waren niet op voorraad..) en het internet werkt prima.

Ik heb al een mobiel T-Mobile abonnement, dus nu wil ik graag Klantvoordeel activeren maar deze blijft hangen op stap 3, namelijk: 'Je wordt toegevoegd aan T-Mobile Klantvoordeel'. Hij staat al bij deze stap sinds ik mijn abonnement heb aangevraagd.

Kunnen jullie controleren waar het activeren van Klantvoordeel blijft hangen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Piotr 11 maart 2019, 11:27

Hey @Wessel39,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis!😁 Ik zie ook dat je je Klantvoordeel inmiddels hebt geactiveerd, helemaal top! Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, laat het me dan weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Hey @Wessel39,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis!😁 Ik zie ook dat je je Klantvoordeel inmiddels hebt geactiveerd, helemaal top! Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, laat het me dan weten.

Reageer