Beantwoord

Klantvoordeel datalimiet

• 21 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 785 Bekeken

Mijn abonnement heeft een 500MB datalimiet. Met klantvoordeel krijg ik 2GB extra. Dit staat netjes vermeld bij mijn abonnementsgegevens op de t-mobile site nadat mijn huisgenoot zich ook voor klantvoordeel heeft gemeld.

Mijn telefoon geeft echter een 500Mb datalimiet aan. Is dat correct?

icon

Beste antwoord door Evy 22 oktober 2020, 11:05

Hi @Hazelnoot 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken! Kan me voorstellen dat dit wat verwarring geeft, dus ik leg het je graag uit. In My T-Mobile zie je een mooi overzicht van jouw data gebruik. De 500 MB die je ziet is een budel voor NL + EU, zo kun je op vakantie ook nog genieten van jouw abonnement. Dit gaat pas in wanneer je in het buitenland bent of als je jouw huidige data (2 GB) volledig hebt verbruikt. je hebt hier nu namelijk nog 1883 MB van over! Heb je zo wat meer duidelijkheid? :smiley:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Hazelnoot 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken! Kan me voorstellen dat dit wat verwarring geeft, dus ik leg het je graag uit. In My T-Mobile zie je een mooi overzicht van jouw data gebruik. De 500 MB die je ziet is een budel voor NL + EU, zo kun je op vakantie ook nog genieten van jouw abonnement. Dit gaat pas in wanneer je in het buitenland bent of als je jouw huidige data (2 GB) volledig hebt verbruikt. je hebt hier nu namelijk nog 1883 MB van over! Heb je zo wat meer duidelijkheid? :smiley:

Reageer