Vraag

Klantvoordeel en 2 abonnementen in mijn app

• 13 september 2019
  • 3 reacties
  • 1442 Bekeken

Dag,

Ik had laatst een extra abonnementje afgesloten in de tmobile winkel. Ik begreep dat ik dan ook extra korting zou krijgen voor het abonnement en op die manier de abonnementen aan elkaar zou kunnen koppelen. Ik ging er dan ook vanuit dat ik ze samen in de app zou kunnen inzien.

Mijn abonnement is inmiddels actief en beiden blijken nu niet het geval.

Klantvoordeel weigert hij omdat ik mijn huisgenoten in mijn groep heb zitten. Ik ben op zich groepsbeheerder, maar beetje lullig om ze eruit te gooien. Het gekke is dat de verkoper wel inzage heeft gehad in de groep van mijn huis, daar heeft hij zelfs nog expliciet dingen over gezegd. Dus had hier misschien een eerlijker verhaal moeten krijgen, dat ik in mijn geval geen klantvoordeel meer krijg.

Het lukt me verder niet om beide abonnementen te combineren in de app zodat ik in één keer mijn abonnementen kan overzien. Komt dit voort uit hetzelfde probleem? Teveel bewoners in één app? Ik vind het heel onpraktisch zo, steeds ergens anders inloggen. Kunnen die abonnementen niet gekoppeld worden in de app?

Aansluitend probleem is dat ik zo geen gebruik kan maken van de extra voordelen van klantvoordeel (extra data) met mijn nieuwe abonnement.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Tostie123

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!
Ik heb je 7 dagen geleden een bericht gestuurd. Ik hoop dat je binnenkort met me mee kan kijken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik heb gereageerd op je privébericht!

Reageer