Vraag

Klantvoordeel en T-Mobile Samen korting

Reputatie 3
Ik heb mij zojuist per ongeluk aangemeld voor Klantvoordeel omdat ik net een nieuwe S8 heb gekocht, maar ik heb gewoon met ons gezin nog steeds T-Mobile Samen.

Kan dat Klantvoordeel ook weer uitgezet worden en zo ja hoe?

Tevens ben ik beheerder van onze T-Mobile Samen groep, maar ik kan niet zien dat ik nu 2,50 extra korting heb en de extra 2 GB? Hoe kan dat?

Ik zie je reactie met belangstelling tegemoet.

Loeki

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Beste @Loeki1970 Heb je een verlenging of nieuw abonnement afgesloten dan heb je geen recht meer op de #samenkorting.
Uitleg samen korting
Uitleg klantvoordeel
heb je alleen een andere telefoon gekocht en kloppen de kortingen niet moet je wachten op een antwoord van de moderators.
Reputatie 3
@CrisTien her gaat om een verlenging van een contract waarbij ik het toestel volledig heb betaald. In de winkel gaven ze aan dat via T-Mobile samen zelf moest regelen dat ik die 2,50 extra korting krijg en dat de 5GB wordt verhoogd naar 7GB.

Als ik verder geen reactie krijg ga ik morgen gewoon terug naar de winkel.
Reputatie 6
Badge +13
@Loeki1970 samen korting kan je niet meer krijgen dat is afgelopen nu kan je klantvoordeel krijgen zie linkjes van @CrisTien
De samen korting is gestopt voor de nieuwe abonnementen en verlengingen daarvoor in de plaats is klantvoordeel gekomen.

Reageer