Beantwoord

Klantvoordeel geactiveerd maar toch geen voordeel?

  • 9 september 2018
  • 1 reactie
  • 1746 Bekeken

Hallo,

Heb zojuist mijn 2 abonnementen geactiveerd voor klantvoordeel op 1 adres maar zie geen voordeel?

Hoe kan ik dit toch krijgen?

Groeten,

Celal
icon

Beste antwoord door David 11 september 2018, 16:46

Hoi Celal,

Dat heb ik natuurlijk gelijk even voor je nagekeken!

Ik zie dat je jouw contract op 16 november 2017 hebt verlengd. Op dat moment bestond Klantvoordeel nog niet, dat is pas ingegaan voor afgesloten contracten (nieuw en verlenging) vanaf 29 januari 2018. Jouw abonnement komt hier op dit moment dus niet voor in aanmerking. De aanmelding is op dit moment dus alleen geldig wanneer je de abonnementen naar het juiste prijsplan omzet. Je kunt jouw abonnement namelijk wel omzetten naar het nieuwe prijsplan. Dit verandert verder niets aan de looptijd van je contract, maar alleen aan de versie van T-Mobile Go die jij hebt. Houd er wel rekening mee dat bij het nieuwe abonnement geen T-Mobile Samen meer zit (dit wordt dan vervangen door Klantvoordeel) en ook geen T-Mobile Extra. Je spaart dan geen nieuwe punten meer en kunt jouw huidige punten nog vier maanden inwisselen.

Ditzelfde kun je dan ook even voor de tweede aansluiting controleren. Als je trouwens naar Klantvoordeel gaat op My T-Mobile, dan zie je eronder ook meer informatie over Klantvoordeel. Zo vind je bijvoorbeeld instructies hoe je meer korting kunt verzamelen en hoe alles in zijn werking gaat. Daar kun je dus ook al veel antwoorden vinden! 🙂

Laat je weten of het duidelijk is? Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Celal,

Dat heb ik natuurlijk gelijk even voor je nagekeken!

Ik zie dat je jouw contract op 16 november 2017 hebt verlengd. Op dat moment bestond Klantvoordeel nog niet, dat is pas ingegaan voor afgesloten contracten (nieuw en verlenging) vanaf 29 januari 2018. Jouw abonnement komt hier op dit moment dus niet voor in aanmerking. De aanmelding is op dit moment dus alleen geldig wanneer je de abonnementen naar het juiste prijsplan omzet. Je kunt jouw abonnement namelijk wel omzetten naar het nieuwe prijsplan. Dit verandert verder niets aan de looptijd van je contract, maar alleen aan de versie van T-Mobile Go die jij hebt. Houd er wel rekening mee dat bij het nieuwe abonnement geen T-Mobile Samen meer zit (dit wordt dan vervangen door Klantvoordeel) en ook geen T-Mobile Extra. Je spaart dan geen nieuwe punten meer en kunt jouw huidige punten nog vier maanden inwisselen.

Ditzelfde kun je dan ook even voor de tweede aansluiting controleren. Als je trouwens naar Klantvoordeel gaat op My T-Mobile, dan zie je eronder ook meer informatie over Klantvoordeel. Zo vind je bijvoorbeeld instructies hoe je meer korting kunt verzamelen en hoe alles in zijn werking gaat. Daar kun je dus ook al veel antwoorden vinden! 🙂

Laat je weten of het duidelijk is? Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!

Reageer