Beantwoord

Klantvoordeel, geen sms ontvangen

  • 29 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 1201 Bekeken

Aangezien er niemand reageert in een ander topic waar ik al eens had gereageerd, dan maar een nieuw topic.

Ik ben aangemeld voor klantvoordeel. Heb een paar maanden geleden mijn abonnement laten verlengen bij een tmobile winkel. En de nieuwe abonnement is in gegaan de 26 augustus. prima tot zover. ik heb 2 nummers toegevoegd van mede bewoners ook beide tmobile abbo's op hetzelfde adres als ik zelf. Alleen hebben eigenaren van de nummers die ik toegevoegd heb geen SMS gekregen. Staan wel op uitgenodigd Tevens is er paar maanden terug bij het verlengen al gezegd dat er meerdere abbo's zijn op hetzelfde adres en men zou klantvoordeel ook aanzetten. Waarom werkt het niet. Zou iemand hierna willen kijken. Nummers heb ik al eens verwijderd en weer toegevoegd, het werkt voor geen meter.
icon

Beste antwoord door Gioia 5 september 2019, 12:17

Hi @misterd,

Fijn dat het voor je is opgelost. Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Contact gehad via Tmobile facebook messenger, probleem is inmiddels opgelost.
Reputatie 3
Badge +3
Hi @misterd,

Fijn dat het voor je is opgelost. Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag!

Reageer