Beantwoord

Klantvoordeel gratis sneller Internet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik werd hierop geattendeerd toen ik in mijn t-Mobilethuis was ingelogd en heb dit geactiveerd.

Echter in tegenstelling tot wat mij werd voorgespiegeld is de Internet snelheidsverhoging voor mij niet gratis. Ik betaal nu 1 euro meer dan voorheen. Ik voel mij daarom misleid.

Waarom betaal ik toch meer, terwijl mij wordt voorgespiegeld dat dit gratis zou zijn.

Vriendelijke groet,

RVA
icon

Beste antwoord door Sterre 8 november 2018, 15:13

Hoi RVA,

Ik heb dit direct voor je nagekeken. Ik zie dat je inderdaad totaal een euro duurder uitkomt nu je via Klantvoordeel de snelheid hebt gewijzigd. Dit komt omdat je, voordat je je aanmeldde voor Klantvoordeel, onder een oud prijsplan viel. In dit oudere prijsplan kreeg jij 5 euro per maand extra korting omdat jij op ons eigen glasvezelnetwerk zit. Met het omzetten naar Klantvoordeel ga je akkoord met het nieuwste prijsplan. Hierin zit geen 5 euro korting per maand. Dat is waarom jij nu een euro duurder uitkomt. Op onze Klantvoordeelpagina kun je alles over de actie lezen. Als je nog vragen hierover hebt, hoor ik die graag, ik beantwoord ze met liefde!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi RVA,

Ik heb dit direct voor je nagekeken. Ik zie dat je inderdaad totaal een euro duurder uitkomt nu je via Klantvoordeel de snelheid hebt gewijzigd. Dit komt omdat je, voordat je je aanmeldde voor Klantvoordeel, onder een oud prijsplan viel. In dit oudere prijsplan kreeg jij 5 euro per maand extra korting omdat jij op ons eigen glasvezelnetwerk zit. Met het omzetten naar Klantvoordeel ga je akkoord met het nieuwste prijsplan. Hierin zit geen 5 euro korting per maand. Dat is waarom jij nu een euro duurder uitkomt. Op onze Klantvoordeelpagina kun je alles over de actie lezen. Als je nog vragen hierover hebt, hoor ik die graag, ik beantwoord ze met liefde!
Beste Sterre,

Ik heb inderdaad achteraf iets gevonden. Er wordt hier echter op geen enkele manier op gewezen bij het promoten hiervan. Er wordt alleen gezegd dat upgraden van Internet gratis is. Er wordt niet gezegd dat dit mogelijk voor klanten met een ouder prijsplan niet goedkoper is. Had ik dit geweten, dan had ik nl de upgrade niet gedaan. Ik zou dit dan ook graag terugdraaien.

Vriendelijke groet,

RVA
Reputatie 6
Badge +7
Hi RVA, wanneer je éénmaal gebruik maakt van Klantvoordeel dan kunnen we dit niet meer terugdraaien (vandaar dat je er expliciet toestemming voor moet geven via het zetten van de vinkjes). Maar wees gerust, ondanks dat je € 1,- per maand meer betaalt voor je Thuis abonnement ontvang je € 2,50 korting + 2 GB extra data op je mobiele abonnement, maak je gebruik van een dubbele snelheid voor je vaste internet aansluiting én kan je voor € 7,50 per maand TV pakketten naar keuze! Je gaat er dus zeker op vooruit! Je hebt je TV tegoed op dit moment voor de helft ingezet, je kan eventueel nog een ander pakket aanzetten zodat je van de volle korting gebruik maakt. Het zou natuurlijk zonde zijn om dit te laten liggen! 😉

Reageer