Beantwoord

Klantvoordeel gratis tv pakket zonder interactieve tv

• 14 juli 2019
  • 3 reacties
  • 677 Bekeken

Hallo allemaal,

Wij hebben glasvezel 100 mbit zonder tv of bellen.
Super tevreden mee, en misschien wil ik ook wel overstappen naar T-mobile mobiel.
Dan zet ik de snelheid op 50 wordt hij automatisch weer verdubbeld naar 100, scheelt toch weer 2,50 per maand :)

Maar nu de vraag:

Er staat dat we dan ook recht hebben op een gratis tv pakket à 7,50 alleen hebben we helemaal geen tv abonnement dus ook geen tv tuner. Kunnen wij dan wel dit zenderpakket gebruiken via een app of zo of is dit voordeel alleen te claimen i.c.m. een interactief tv abonnement?

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Dirk Jan
icon

Beste antwoord door Seccie 14 juli 2019, 19:38

Hoi @dirkjans,

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de diensten die T-Mobile levert.
Mocht je besluiten om ook over te stappen naar T-Mobile mobiel dan ga je gebruik van het mobiele netwerk dat al vier jaar op rij het beste geteste mobiele netwerk van Nederland is.

Om terug te komen op je vraag: Meer TV keuze voor je Thuis abonnement met TV is een onderdeel van T-Mobile Klantvoordeel. Je ontvangt elke maand € 7,50 tegoed dat je kunt gebruiken voor één of meerdere extra TV-pakketten. Wat je ook kiest, je kan elke maand opnieuw kiezen hoe je je tegoed inzet voor andere extra TV pakketten.

Je zult dus om gebruik te kunnen maken van het extra TV-pakketen eerst een interactief TV pakket moeten aanschaffen / bestellen.

Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne avond.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi @dirkjans, op dit moment is dat inderdaad nog het geval, je kan natuurlijk alleen korting ontvangen op iets waar je ook gebruik van maakt haha. Met een TV pakket kan je naast kijken op een vaste TV Box óók gebruik maken van de TV Anywhere app. Hiermee kan je overal TV kijken, via de app, via je browser en onderweg. En dat in de gehele EU! Misschien toch het overwegen waard 😉
Dag @Seccie,

Bedankt voor je snelle reactie. Om het gratis TV-pakket tegoed te kunnen gebruiken dien ik dus eerst een TV abonnement à 15 euro per maand af te sluiten. Dat gaat me net even iets te ver voor iets wat ik zo goed als nooit gebruik 😉
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @dirkjans,

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de diensten die T-Mobile levert.
Mocht je besluiten om ook over te stappen naar T-Mobile mobiel dan ga je gebruik van het mobiele netwerk dat al vier jaar op rij het beste geteste mobiele netwerk van Nederland is.

Om terug te komen op je vraag: Meer TV keuze voor je Thuis abonnement met TV is een onderdeel van T-Mobile Klantvoordeel. Je ontvangt elke maand € 7,50 tegoed dat je kunt gebruiken voor één of meerdere extra TV-pakketten. Wat je ook kiest, je kan elke maand opnieuw kiezen hoe je je tegoed inzet voor andere extra TV pakketten.

Je zult dus om gebruik te kunnen maken van het extra TV-pakketen eerst een interactief TV pakket moeten aanschaffen / bestellen.

Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne avond.

Reageer