Beantwoord

Klantvoordeel is nu actief maar dan..........

  • 27 mei 2019
  • 1 reactie
  • 480 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties
Hallo

Wel eindelijk na een week dagelijks klantvoordeel te hebben aangeklikt krijg ik het volgende.


  • klantvoordeel uitnodiging verzonden vanuit 06 belabonnement naar 4 g thuis;
  • melding we hebben een sms verstuurd naar de gene die uitgenodigd is
  • Helaas kan ik dat niet zien want het is een 4 g thuis kaartje, toch in telefoon gedaan geen bericht.
  • Inmiddels ben ik ingelogd met 4 g en heb ik voorwaarden geaccepteerd onder klantvoordeel
  • in klantvoordeel zie ik nu de beide abonnementen zowel bel als 4g thuis staan
  • echter staat onder beide abonnementen GEEN VOORDEEL
  • het voordeel is wel van toepassing op het vorige week afgesloten 4 g thuis dus dat begrijp ik niet
  • de prijs staat ook nog op 32,50 euro
  • DUS TJA TMOBILE WAT NU? ER STAAT NOG STEEDS GEEN VOORDEEL (BUNDEL)
icon

Beste antwoord door David 28 mei 2019, 10:39

Hoi @Grr45,

We zijn bekend met de problemen rondom Klantvoordeel. Er is ook een algemeen topic hierover, waarin we updates zullen plaatsen wanneer deze voor handen zijn.

Om het overzicht te bewaren gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Grr45,

We zijn bekend met de problemen rondom Klantvoordeel. Er is ook een algemeen topic hierover, waarin we updates zullen plaatsen wanneer deze voor handen zijn.

Om het overzicht te bewaren gaat dit topic op slot.