Beantwoord

Klantvoordeel is zonder reden per sms komen te vervallen

  • 10 mei 2020
  • 1 reactie
  • 955 Bekeken

Goededag. Tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag een sms waarin werd aangegeven, zonder reden, dat mijn klantvoordeel is komen te vervallen. Het betreft een T mobile Thuis (internet) abonnement met als ingangsdatum 08/05/2020 en een een 2jarige GO mobile abonnement met toestel met besteldatum 10/06/2019.

 

Graag zou ik willen weten waarom dit is gedaan. De hoofdreden voor mij om over te stappen naar Tmobile Internet was dus de klantvoordeel. Ik hoop dat dit een misverstand is dat kan worden hersteld.   
 

Dank vast en met vriendelijke groeten,

 

Latifa

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 mei 2020, 09:48

Hallo

Het klant voordeel zal niet zonder een reden worden uitgezet.

Zijn deze 2 abonnementen die je hebt?

Wil je in beide accounts controleren of het adres hetzelfde is? Als je in je Thuis account kijkt ben je dan al actief en kan je bijvoorbeeld wifi instellingen wijzigen?

Staan ook beide accounts aangemeld onder het kopje klantvoordeel? Wat je kunt doen is beide abonnementen afmelden en allebei opnieuw aanmelden in hun accounts of via deze link.

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo

Het klant voordeel zal niet zonder een reden worden uitgezet.

Zijn deze 2 abonnementen die je hebt?

Wil je in beide accounts controleren of het adres hetzelfde is? Als je in je Thuis account kijkt ben je dan al actief en kan je bijvoorbeeld wifi instellingen wijzigen?

Staan ook beide accounts aangemeld onder het kopje klantvoordeel? Wat je kunt doen is beide abonnementen afmelden en allebei opnieuw aanmelden in hun accounts of via deze link.

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

 

Reageer