Beantwoord

Klantvoordeel komt niet door

  • 22 maart 2020
  • 12 reacties
  • 1126 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 4 reacties

Hoi,

 

Wij hebben 2 abonnementen op ons adres, Unlimited 4G voor thuis en Mobiel Go 19.1 (via verlenging abonnement afgesloten op 13-02-2019). Beide zijn aangemeld voor klantvoordeel, maar bij beide staat: Geen voordeel, zie screenshot). Wat kan er fout gaan?

 

icon

Beste antwoord door Hajar 24 maart 2020, 09:45

Hi @Leidy en @miranda.r 

Ik heb het gecheckt met onze specialisten en het blijkt dat we momenteel problemen ervaren met Klantvoordeel. Onze IT-afdeling is ervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen! Excuses voor het ongemak, maar de voordeel zal snel weer zichtbaar zijn. 

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Leidy 

Heb je ook een T-mobile account voor 4G voor thuis aangemaakt en daar ook aanmelden voor klantvoordeel indien je de abonnement en had aangemeld via het account van je mobiele abonnement? Hier lees je hoe je een account voor 4G voor thuis kan maken :

https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-506/faq-4g-voor-thuis-my-t-mobile-account-activeren-269802

Als dit het probleem niet is wacht dan even op een Moderator.

 

 

Hoi,

Dank voor je reactie. Ik heb voor beide abonnementen een account aangemaakt. Staan op hetzelfde adres en zijn beide aangemeld en zichtbaar bij 'klantvoordeel'. Maar toch de melding: geen klantvoordeel.

Reputatie 7
Badge +19

Beste is even om de reactie van een Moderator af te wachten, ze reageren binnen 24/48 uur.

Waarschijnlijk heeft je klantvoordeel gewoon even een "push" nodig, bellen naar de klantenservice kan je wellicht ook proberen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Leidy 

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd. Ik zie inderdaad dat er momenteel geen korting staat bij Klantvoordeel. Zou je eens de twee abonnement kunnen verwijderen bij Klantvoordeel en opnieuw kunnen aanmelden? Vaak wordt het zo weer opgelost. Laat je even weten of het lukt?

Hoi,

Ik heb beide afgemeld en weer aangemeld, nu in omgekeerde volgorde. Helaas maakt dit niet uit, ook nu 'geen klantvoordeel' bij beide abonnementen.

Groeten Leidy 

Reputatie 7
Badge +19

@Leidy

Hoe meld je de abonnementen aan? Doe je dat in de T-mobile accounts van beide abonnementen onder het kopje klantvoordeel of via deze link :

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Probeer beide opties.

Heb hetzelfde probleem ,zie bericht hier boven,heb laatste optie ook geprobeerd ,werkt ook niet,zegt bij beide dat we al aan een klanten voordeel groep mee doen,he ik weet van niets!!

Reputatie 7
Badge +19

@miranda.r 

Probeer het via de link na het verwijderen van de abonnementen voor klantvoordeel in beide accounts.

Hoi,

Had het nog niet op de voorgestelde manier met de link gedaan, nu wel. Helaas, werkt via de link ook niet. Beide abo's staan erin, ik zie ze staan onder klantvoordeel, maar onder beide staat 'geen klantvoordeel'. 

Hoi,

Bij mij precies hetzelfde,link werkt ook niet,blijft hetzelfde doorgeven,geen klantenvoordeel.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Leidy en @miranda.r 

Ik heb het gecheckt met onze specialisten en het blijkt dat we momenteel problemen ervaren met Klantvoordeel. Onze IT-afdeling is ervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen! Excuses voor het ongemak, maar de voordeel zal snel weer zichtbaar zijn. 

Hoi Hajar,

Gelukt! Dank voor het uitzoeken,

 

 

Reageer