Vraag

Klantvoordeel later pas mobiel abonnement

• 20 november 2019
  • 2 reacties
  • 679 Bekeken

Ik wil graag gebruik maken van de Uit-en-Thuis deal (50 euro voor thuis internet en onbeperkt mobiel abonnement).

Maar gezien bellen via Wifi (nog) niet mogelijk is en ik binnenshuis geen telefoonbereik heb moet ik nog even wachten met het mobiele abonnement tot bellen via wifi wel beschikbaar is.

Mijn vraag is; Kan ik eerst een thuis internet abonnement afsluiten en pas later (zodra bellen via wifi beschikbaar is) ook een mobiel abonnement toevoegen om zo toch nog uitkomen op de 50 euro voor beide abonnementen? Of kom je alleen op die 50 euro uit als je beide abonnementen in 1 keer besteld?

2 reacties

Wifi bellen duurt nog wel even en dan word het net als 4G bellen, toestel voor toestel moet gecheckt worden of het werkt met de protocollen.

Maar als ze het niet wijzigen kun je het later toevoegen, tot die tijd krijg je het 25 euro voordeel niet, samen wel.

Reputatie 7
Badge +15

Hi @bdl1337 

Sluit gerust nu al je thuis abbonement af alleen dit is wel een aantal euro's meer maar niet erg hoog!

Meld hem dan alvast aan voor klantvoordeel of dat kan je ook pas later doen en als je ook mobiel hebt meld deze dan ook aan voor klantvoordeel en je kunt dan je internet snelheid wijzigen in de snelst mogelijke op jouw adres voor €25,00

Let op de €50 euro actie is alleen geldig icm unlimited.

Reageer