Beantwoord

Klantvoordeel meer snelheid wordt niet toegepast

• 12 augustus 2018
  • 19 reacties
  • 4027 Bekeken

beste,

de volgende vordelen krijg ik: Klantvoordeel €2,50 Klantvoordeel 2 GB.

als ik via mijn tmobilethuis meer snelheid inzet dan wordt de korting niet toegepast.
ik heb op dit moment internet 100 €36, dus ik moet kunnen naar internet 200 voor de prijs €36.
echter als ik de klantvoordeel inzet en gekozen heb voor internet 200, na dat het in behandeling is staat weer de prijs €45. ik heb al in juli €45 euro betaald omdat ik van uit ging dat de korting was toegepast.
als ik naar de klantenservice bel dan na een gesprek van 30 minuten of langer krijg ik het antwoord er is storing of bug dus helaas kan u nu geen gebruik maken.

zijn er mensen die ook zelfde probleem hebben?

@tmobile community weten jullie wat er aan de hand is of wanneer deze storing verholpen wordt?
zo niet, is er een compensatie hiervoor?
icon

Beste antwoord door Sterre 16 augustus 2018, 13:23

Hoi fire ball,

Wat cool dat jij Klantvoordeel hebt! Zelf vind ik dit een hele leuke voordeelactie. Ik ga je helpen zodat dat ook zo voor jouw internetupgrade leuk gaat worden. Gelukkig zie ik dat voor jouw aanstaande rekening een vergoeding is toegepast, zodat jij alsnog wel gewoon de afgesproken €36,- betaalt voor het internet dat je in juli hebt gebruikt. Dan is dat in ieder geval geregeld!

Ik heb meteen gekeken hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat de prijs wél gewoon goed staat. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar het mocht niet baten. Jouw verhaal is me echter niet onbekend, ik ben van een paar andere klanten ook zo'n soortgelijke melding tegengekomen. Het lijkt er dus inderdaad op dat het een storing is. Daarom heb ik meteen de verantwoordelijken van Klantvoordeel aan hun jasje getrokken en deze situatie voorgelegd. Ik hoop op snel een reactie en een oplossing. Ik houd je op de hoogte!
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi fire ball,

Wat cool dat jij Klantvoordeel hebt! Zelf vind ik dit een hele leuke voordeelactie. Ik ga je helpen zodat dat ook zo voor jouw internetupgrade leuk gaat worden. Gelukkig zie ik dat voor jouw aanstaande rekening een vergoeding is toegepast, zodat jij alsnog wel gewoon de afgesproken €36,- betaalt voor het internet dat je in juli hebt gebruikt. Dan is dat in ieder geval geregeld!

Ik heb meteen gekeken hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat de prijs wél gewoon goed staat. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar het mocht niet baten. Jouw verhaal is me echter niet onbekend, ik ben van een paar andere klanten ook zo'n soortgelijke melding tegengekomen. Het lijkt er dus inderdaad op dat het een storing is. Daarom heb ik meteen de verantwoordelijken van Klantvoordeel aan hun jasje getrokken en deze situatie voorgelegd. Ik hoop op snel een reactie en een oplossing. Ik houd je op de hoogte!
Bedankt voor je reactie, ik zie inderdaad dat je mijn snelheid hebt proberen aanpassen.

Begrijpelijk dat er storing is en moet opgelost worden. Is er een compensatie voor de mensen die onder deze storing hun voordeel moeten missen? Ik heb juist een mobiel abonnement aangesloten bij t mobile om van deze voordeel gebruik te kunnen maken (meer snelheid).

Mvg.
Reputatie 5
Badge +3
Hi fire ball,

Dat klopt, mijn excuses als je hier last van hebt ondervonden, ik wilde inderdaad nog een aantal trucjes proberen om je zo snel mogelijk voor de juiste prijs van 200 mbps te laten genieten. Ik vind het tof om te lezen dat je speciaal voor Klantvoordeel een mobiel abonnement hebt afgesloten bij ons! Wat ik voor je kan doen is jouw snelheid naar 200 mbps zetten en zodra de storing opgelost is, het te veel betaalde bedrag aan je vergoeden. Laat je me het weten als ik dit voor je mag doen?
Hoi sterre,

Jou trucjes hebben wel geholpen ik zie namelijk via speedtest dat mijn internet snelheid nu 200 mbits is bijna😉 en op mijn tmobilethuis staat mijn abonnement op 100 mbits en in behandeling ? . Van mij mag het ook zo blijven zo lang de storing niet verholpen is. En anders jou idee lijkt me ook prima dat ik dan de extra betaalde bedrag weer vergoed krijg.

Bedankt voor je hulp.
Reputatie 5
Badge +3
Doe ik gewoon voor je, fire ball! Je krijgt nu inderdaad 200 Mbit/s binnen voor €36,-. Het trucje is inderdaad dat ik de 100 Mbit/s in aanvraag heb gezet, maar deze wordt niet omgezet in actie. Zo ontvang jij 200 voor de prijs van €36,-. Dit is natuurlijk maar een tijdelijke oplossing, totdat de storing is opgelost. Ik heb vernomen dat de onderzoekers hier wel druk mee bezig zijn, maar nog geen goede oplossing hebben kunnen vinden. Voor nu werkt de tijdelijke oplossing in ieder geval!
Bij mij heeft Brian een paar weken geleden dezelfde truc toegepast ("Het trucje is inderdaad dat ik de 100 Mbit/s in aanvraag heb gezet, maar deze wordt niet omgezet in actie. Zo ontvang jij 200 voor de prijs van €36,-.").
Maar helaas is dat sinds kort weer teruggedraaid en heb ik weer de 100 Mb/s voor 36 euro.
Bij deze dan ook het verzoek om dezelfde truc weer bij mij aan te zetten, zolang de onderzoekers bezig zijn met het oplossen van dit probleem. Alvast bedankt!

N.B. de discussie met Brian had ik in een andere groep, maar hier past hij beter
Reputatie 6
Badge +7
Hi nessehopper, het is jammer genoeg gebleken dat ook deze tijdelijke oplossing die we bedacht hebben niet werkt. We houden met de workaround het daadwerkelijke omzetten handmatig tegen maar vanuit het systeem wordt het uiteindelijk alsnog automatisch omgezet. Wat ik wel kan doen omdat het nu wel erg lang duurt is je snelheid alsnog verhogen naar 200 Mbps en achteraf het verschil in kosten vergoeden. Als je dit wat lijkt laat het mij dan even weten, dan pas ik de snelheid weer voor je aan. Weet dat we er in ieder geval druk mee bezig zijn en we geven niet op tot het lukt!
Hi Brian,

Als het verschil in kosten achteraf vergoed wordt, dan graag aanpassen naar 200 Mb
Ik ben overigens gebeld deze week door een t-mobile medewerker die vertelde dat de ontwikkelaars/technische mensen bezig waren met dit probleem en vroeg of ze mijn gegevens in mochten zien (ivm privacy wet moet hier blijkbaar toestemming voor gegeven worden door mij).

Alvast bedankt voor de moeite!

Gr Ruud
Weer 2 weken verder. Snelheid is nog steeds 100 Mb en niet de 200 Mb die beloofd wordt door t-mobile. Ik krijg sterk de indruk dat we hier blij gemaakt worden met een dooie mus. Waarschijnlijk belooft de marketing afdeling van t-mobile meer aan de klant dan ontwikkelaars bij t-mobile kunnen realiseren.
Brian in ieder geval bedankt voor je pogingen om deze verhoging (via een truc) toch voor elkaar te krijgen.
Reputatie 5
Badge +3
Hi nessehopper,

Dat klopt als een bus. Ik heb jouw situatie doorgegeven aan ons onderzoeksteam, zodat zij een oplossing konden vinden. Er bleek dat er geen algemene oplossing te vinden was, daarom hebben ze jou apart benaderd. Ik heb doorgekregen van het team dat er een oplossing is, deze hebben zij ook toegepast op jouw account. Kun je de snelheidswijziging nog eens proberen? Als ik je kan helpen hiermee doe ik dat graag!
Hi Sterre,

Helaas nog steeds 100 Mb. (of moet ik eerst in mijn accountoverzicht klantvoordeel inschakelen?).
Goed nieuws. Ik heb klantvoordeel aangezet, en het werkt!
Snelheid is de beloofde 200 Mb, en in mijn account zie ik de 9 euro voordeel staan, en betaal dus niet €45 maar €36.

Dank voor de inzet, zowel de moderators als ook de technische mensen die het probleem opgelost hebben.
Reputatie 5
Badge +3
Super, nessehopper! Fijn om te lezen dat het gelukt is met de snelheidsupgrade en goed om te weten dat ook jij de korting nu terugziet. Mijn collega's en ik hebben hier graag voor je aan gewerkt. Veel supersnel internetplezier!
Ik heb hetzelfde probleem. Heb twee weken geleden abonnement verlegen ondertekend.
Met alle gesprek condities gehoord dat ik gratis mij snelheid van 50 naar 100Mbit krijg (omdat alle diensten in T-Mobile heb).
dit week nieuwe abonnement gestart, maar snelheid blijf nog steeds 50 Mbit, status staat nog steeds in behandelen en ik kan niets aan doen.
Reputatie 6
Badge +7
Hi DominiqueN, ik heb meteen met je meegekeken en je kan je Klantvoordeel nu activeren! Als je inlogt op My T-Mobile Thuis dan kan je onder het kopje 'Klantvoordeel' > 'Klantvoordeel inzetten' je snelheid verhogen verhogen en je TV Voucher inzetten! 🙂
Hi DominiqueN, ik heb meteen met je meegekeken en je kan je Klantvoordeel nu activeren! Als je inlogt op My T-Mobile Thuis dan kan je onder het kopje 'Klantvoordeel' > 'Klantvoordeel inzetten' je snelheid verhogen verhogen en je TV Voucher inzetten! :)

Dag Brian,

Ik heb gisteren en vandaag met call center gesproken.

Probleem is anders, en ik kan niets wisselen, is nog steeds in behandeling.
Maar vandaag heb het geregeld (moet eerst oude set top box terugsturen, daarnaast gaat nieuwe abonnement bij en snelheid gaat omhoog - tweede keer besteld doos met sticker voor pakketje terug te sturen)

Nog steeds een ding zit bij technische afdeling, al 5 dagen voorbij en volgende dagen beginnen - probleem met Amino 515 set top box met opnamen. Alles gecontroleerd al 3 keer met call center, oude set top box werkt met fhd beeld, maar box met opname niet - weergave alleen sd beeld. Week geleden heb eerste telefoon naar call center gemaakt. Tot nu 3 gespreken. En weer wachten voor telefoon van technische afdeling.

Bedankt voor jou antwoord.
Reputatie 6
Badge +7
Hi DominiqueN, ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen en we gaan aan de slag met aanmelden van jouw TV Box! Begrijp ik goed uit jouw bericht dat je de oude TV Box inmiddels ook naar ons terug hebt gestuurd? In dat geval zullen we die vandaag of maandag ontvangen!
Hi DominiqueN, ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen en we gaan aan de slag met aanmelden van jouw TV Box! Begrijp ik goed uit jouw bericht dat je de oude TV Box inmiddels ook naar ons terug hebt gestuurd? In dat geval zullen we die vandaag of maandag ontvangen!

Brian,
Ik heb gisteren box met terug sticker gekregen. Had ik niets tot gisteren.
Ik heb vandaag pakketje gestuurd. Omdat genoeg ruimte was twee settop boxes met opname en standaard veilig te pakken, heb ik zo gedaan. Dus inderdaad op maandag zal alles klaar zijn.

En nog steeds probleem, omdat ik kan niet inloggen naar nieuwe set top box met opname, welke heb ik gisteren gekregen. Ik heb alle juist gegevens, maar kan er niet helemaal plaatsten, altijd fout, dat ze zijn niet juist. Ook met routine set top box gereset geworden.
Heb al vandaag met chat geregeld, jongens hebben weer naar backoffice gestuurd.

Groetjes
Dominique
Reputatie 4
Badge +2
Hey @DominiqueN, inmiddels is het alweer maandag. Ik ben benieuwd of het probleem verholpen is!

Reageer