Hallo.
Ik heb t-mobile thuis sinds 2017. 13 januari 2021 heb ik mijn thuis abonnement verlengd maar 19 januari werd mijn klantvoordeel afgebroken en opnieuw (ik denk automatisch) aangevraagd. Ik heb twee keer gebeld en het is mij verteld dat het abonnement nog niet beoordeeld is maar het is nu al 2 weken geleden. Dat heb ik nooit met oude verlengingen meegemaakt. Nu heb ik van t-mobile mobiel abonnement een rekening gekregen waar ik de klantvoordeel van mijn unlimited mis (10 euro). Nu zegt de mobiele divisie dat ze het niet kunnen doorvoeren omdat de link in de thuis divisie ontbreekt. Zou u zo vriendelijk willen zijn en mij helpen?
Groet, Jan J.
Beste antwoord door Hajar
Hi
Ik zie dat je Thuis aanvraag nog niet goed is verwerkt. Maar geen zorgen! Er is zojuist een ticket aangemaakt en de technische dienst gaat het binnen maximaal zes dagen herstellen. Dan kun je weer gebruiken maken van Klantvoordeel voor Thuis!
Als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten.