Beantwoord

Klantvoordeel na vernieuwing thuis abonnement

• 2 februari 2021
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo.

Ik heb t-mobile thuis sinds 2017. 13 januari 2021 heb ik mijn thuis abonnement verlengd maar 19 januari werd mijn klantvoordeel afgebroken en opnieuw (ik denk automatisch) aangevraagd. Ik heb twee keer gebeld en het is mij verteld dat het abonnement nog niet beoordeeld is maar het is nu al 2 weken geleden. Dat heb ik nooit met oude verlengingen meegemaakt. Nu heb ik van t-mobile mobiel abonnement een rekening gekregen waar ik de klantvoordeel van mijn unlimited mis (10 euro). Nu zegt de mobiele divisie dat ze het niet kunnen doorvoeren omdat de link in de thuis divisie ontbreekt. Zou u zo vriendelijk willen zijn en mij helpen?

Groet, Jan J.

icon

Beste antwoord door Hajar 2 februari 2021, 14:52

Hi @JanJer 

Ik zie dat je Thuis aanvraag nog niet goed is verwerkt. Maar geen zorgen! Er is zojuist een ticket aangemaakt en de technische dienst gaat het binnen maximaal zes dagen herstellen. Dan kun je weer gebruiken maken van Klantvoordeel voor Thuis!

Als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @JanJer 

Heb je nagekeken of je T-Mobile thuis abonnement staat aangemeld in je account? Automatisch zou het normaal niet moeten gebeuren .

Je mobiele abonnement zou je dan ook opnieuw moeten aanmelden.

Hoi,

Bedoel je of deze aangemeld staat in T-mobile thuis account of mobile account? Hij staat niet in mobile omdat in thuis de aanmelding van klantvoordeel verbroken is sinds 19 januari. Deze is aangemeld, deze heb ik zelf niet gedaan want ik had altijd klantvoordeel en nu staat het op 2 - je aanvraag wordt verwerkt, maar maar zo staat het al 2 weken.

Groet.

Reputatie 7
Badge +18

@JanJer 

Dat is dan even wachten op de reactie van een moderator.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JanJer 

Ik zie dat je Thuis aanvraag nog niet goed is verwerkt. Maar geen zorgen! Er is zojuist een ticket aangemaakt en de technische dienst gaat het binnen maximaal zes dagen herstellen. Dan kun je weer gebruiken maken van Klantvoordeel voor Thuis!

Als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten.

Hoi Hajar,

Jammer, het is al 7 dagen geleden en Klantvoordeel is nog niet afgerond en blijft hangen op 2 - je aanvraag wordt verwerkt. Zou je ernaar willen kijken?

Reageer