Beantwoord

Klantvoordeel niet geactiveerd

• 11 februari 2020
  • 4 reacties
  • 716 Bekeken

Beste,

Sins 22-12020 is mijn nieuwe abonnement ingegaan (via een verlenging) met de volgende voorwaarden:

Echter via de app zie ik nu terug dat ik alleen 1GB + 120 min bellen heb gekregen voor €12,50.

De eerste factuur is reeds afgeschreven (op 5 februari 2020).

Ik zie hier graag een oplossing voor.

Mvg,

Davy

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 februari 2020, 10:48

Hey @DavyRietveld 

In je T-Mobile account kan je gemakkelijk het adres aanpassen naar het huidige adres. Uiteraard moeten beide abonnementen op hetzelfde adres staan. Gewoon even nagaan of alles correct staat en aanpassen als het er niet goed is.

En je hebt gelijk, telefonisch willen ze je nog wel eens een voorstel doen met klantvoordeel als het er nog niet is maar wel kan.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hey @DavyRietveld 

Heb je gekeken of je abonnementen nog aangemeld staan voor klantvoordeel? Dit zie je in je T-Mobile account onder het kopje klantvoordeel.

Voor klantvoordeel dienen er minimaal 2 actieve abonnementen op jouw adres actief te zijn. Activeren kan ook via deze link :

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Hey,

We hebben binnen de familie 2 abonnementen bij T Mobile.

Destijds is telefonisch het voorstel voor 2 verlengingen gedaan.

Bestelnummers van de verlengingen zijn:

42624689

42625060

1 van de verlengingen (42624689) was zonder klantvoordeel.

1 van de verlengingen (42625060) bevatte de voorwaarden uit het eerder gestuurde screenshot. Op dat moment was het adres echter al veranderd.

Ik vraag me sterk af hoe destijds het voorstel met klantvoordeel gedaan kan worden terwijl er op dat moment al geen sprake was van 2 nummers op hetzelfde adres.

Wanneer er telefonisch een voorstel voor verlenging gedaan wordt mag ik toch hopen dat dit een voorstel is dat klopt onder de omstandigheden die op dat moment gelden..

Reputatie 7
Badge +19

Hey @DavyRietveld 

In je T-Mobile account kan je gemakkelijk het adres aanpassen naar het huidige adres. Uiteraard moeten beide abonnementen op hetzelfde adres staan. Gewoon even nagaan of alles correct staat en aanpassen als het er niet goed is.

En je hebt gelijk, telefonisch willen ze je nog wel eens een voorstel doen met klantvoordeel als het er nog niet is maar wel kan.

Hey,

Tip opgvolgd! Abonnementen bleken inmiddels al op hetzelfde adres te staan. Heb m'n klantvoordeel kunnen activeren! 

Problem solved!

Reageer