Beantwoord

Klantvoordeel niet toegepast op factuur

• 3 januari 2020
  • 5 reacties
  • 624 Bekeken

Per 30-12-2019 is mijn verlengde T-Mobile mobiel contract ingegaan. Zie bestelnummer 42031142. Dit is ook per mail aan mij bevestigd op 24-9-2019. Hierin is een klantvoordeel korting in afgesproken/verwerkt.
Maar in mijn eerste factuur zie ik dat het klantvoordeel er niet in is verwerkt. Ik heb dit gisteren op 2-1-2020 telefonisch gemeld en nu even op deze community.

Graag factuur/abbonnement per direct herstellen conform bestelnummer 42031142

Graag uw reactie.

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 januari 2020, 15:57

Hallo @martin.rosendal 

Voor klantvoordeel moet je minimaal 2 actieve abonnementen op je adres hebben. Deze dien je zelf aan te melden voor klantvoordeel in beide T-mobile accounts onder het kopje klantvoordeel of via deze link :

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @martin.rosendal 

Voor klantvoordeel moet je minimaal 2 actieve abonnementen op je adres hebben. Deze dien je zelf aan te melden voor klantvoordeel in beide T-mobile accounts onder het kopje klantvoordeel of via deze link :

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Heb je mijn bestelnummer (42031142) bekeken?

Daarin hebben ze bevestigd dat ik 2,50 euro korting krijg en 2GB extra data.
En deze korting krijg ik gewoon omdat er op het adres ook een T-Mobile Thuis abonnement is afgesloten.

Reputatie 7
Badge +19

@martin.rosendal 

Zoals eerder aangeven dien je ze wel aan te melden dus het gaat niet automatisch. Al gedaan dat aanmelden?

Trouwens ik ben ook gewoon een mede klant 👍

Okay ‘T-Mobile klant’ :grinning: !

Bedankt voor de link, maar ik ga hier voorlopig (nog) niet op in, omdat dan misschien mijn lopende T-Mobile Thuis kortingen aangepast worden.
Ik heb het telefonisch gemeld en heb het probleem uitgelegd.
Ze hebben het begrepen en er moet inderdaad iets bij T-Mobile Thuis geactiveerd worden en dat de lopende kortingen voor T-mobile Thuis niet gewijzgid worden.
Er is een ticket aangemaakt, maar daarin kan ik niet(s) zien of ze het goed hebben omschreven.

P.S.: ik hoopte dat er een T-mobile medewerker op deze melding zou reageren. Mogelijk zou er dan actie worden ondernomen. Of gebeurd dit niet?

Reputatie 7
Badge +19

Webcare leest gewoon mee hoor en reageren waar nodig 😀

Reageer