Beantwoord

klantvoordeel niet verwerkt.

  • 20 November 2020
  • 8 reacties
  • 344 Bekeken

Beste,

In oktober bij een T-mobile winkel in Eindhoven de abonnementen van GSM en Thuis gekoppeld, en daardoor zouden we klantvoordeel ontvangen. Beide zijn ook correct zichtbaar in het overzicht. (Hiervan heb ik meerdere screenshots en bewijzen in bezit dat we dit zouden ontvangen)

Vorige zaterdag, 14 november, gebeld met de klantservice van T-mobile aangezien we de 2de rekening NA het koppelen en het zogezegd ontvangen van dit klantvoordeel op Thuis hebben ontvangen waarin dit niet is verwerkt.

De eerste rekening, die kort na het koppelen en ontvangen van klantvoordeel kwam in oktober kon ik nog wel begrijpen. Dit was te kort dag om te updaten. Echter nu zijn we bijna 2 maanden verder sinds het bezoek in de winkel en is het klantvoordeel nog niet verwerkt in de rekening van T-mobile Thuis, en betalen we dus nog elke maand 5euro teveel.

De klantservice die ik vorige week aan de lijn had zou dit doorgeven en mij op de hoogte houden. We zijn een week verder en ik zie nog geen update. Daarom nu het bericht hier in de community nog een keer, anders heb ik straks weer iemand anders aan de telefoon en kan ik de uitleg weer opnieuw doen.

Graag actie hierop nemen.

icon

Beste antwoord door Brian 3 December 2020, 13:55

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Slenders 

Je zou eens kunnen proberen beide abonnementen in hun T-Mobile accounts afmelden voor klantvoordeel en dan weer terug aanmelden.

Je kan ze samen ook aanmelden via deze pagina.

Klantvoordeel activeren

Hallo @Slenders 

Je zou eens kunnen proberen beide abonnementen in hun T-Mobile accounts afmelden voor klantvoordeel en dan weer terug aanmelden.

Je kan ze samen ook aanmelden via deze pagina.

Klantvoordeel activeren

Dat gaan we niet doen, aangezien dit al een keer er voor gezorgd heeft dat ik het kwijt raakte en dus weer in de winkel stond.

Het is gewoon simpel in mijn ogen, de rekening is hetgeen wat aangepast moet worden. De rest in het account (klantvoordeel etc) staat correct. :)

Reputatie 7
Badge +15

Afmelden en aanmelden zou normaal geen probleem moeten zijn, zowel bij mobiel als thuis staat onder abonnementen of abonnement & instellingen de correcte kortingen of bedoel je dat ze wel aangemeld staan?

Afmelden en aanmelden zou normaal geen probleem moeten zijn, zowel bij mobiel als thuis staat onder abonnementen of abonnement & instellingen de correcte kortingen of bedoel je dat ze wel aangemeld staan?

Daar staan ze correct aangemeld, en die van mobiel is ook correct verwerkt. (Die korting die we daar hebben is al langer actief).

De korting / klantvoordeel bij Thuis is de nieuwe, die staat daar ook mooi en duidelijk aangemeld (5euro korting, zie screenshot hier onder), maar die is gewoon niet verwerkt in de nieuwe rekeningen.
Als ik naar de aantal “gerelateerde” topics kijk, ben ik niet de eerste hierin. Dus kan het gewoon in het systeem opgelost worden, zonder dat ik dit aan of afmeld en dus door eigen fout dit klantvoordeel uit het systeem haal.
 

 

Helaas weer automatisch van mijn rekening gehaald met het foutieve bedrag.

Ik ontvang heel graag op heel korte termijn een oplossing hiervoor.

 

Reputatie 7

Hi @Slenders Ik heb het meteen voor je uitgezocht en ik zie al wat het probleem is. Je maakt nog gebruik van een oud abonnement voor Thuis met een 200 Mbit/s snelheid. Dit abonnement komt niet in aanmerking voor het nieuwe Klantvoordeel. Heb je hier geen e-mail over ontvangen? Normaal gesproken krijg je een melding dat je het abonnement aan moet passen.

In dit geval heb je 3 opties:

  • Je kan gebruik blijven maken van het huidige abonnement met de huidige snelheid zonder Klantvoordeel voor € 45,- per maand.
  • Je kan het abonnement omzetten naar de nieuwe variant, de snelheid wordt dan in dit geval minder (100 Mbit/s) omdat we de 200 Mbit/s variant al een flinke tijd niet meer aanbieden (maar we hebben bestaande klanten niet verplicht omgezet), je ontvangt dan wel de € 5,- korting per maand.
  • Optie 3 is het bestaande abonnement omzetten met de snelheidsverlaging én het mobiele abonnement omzetten naar Unlimited. Je gaat dan € 27,- per maand betalen voor je mobiele abonnement in plaats van € 17,- maar je betaalt dan ook maar € 25,- per maand voor je vaste internet in plaats van € 45,- dus onder de streep ben je dan voordeliger uit. € 40,- + € 17,- = € 57 per maand tegenover € 27,- + € 25,- = € 52,- per maand.

 

Je kan de abonnementen zelf aanpassen via My Thuis en My T-Mobile. Let op: Als je de snelheid van het Thuis abonnement wijzigt dan kan je dit niet meer ongedaan maken (omdat we de snelheid niet meer aanbieden) dus zorg dat je zeker weet dat je het aan wil passen. :slight_smile: Mocht je er niet uit komen laat mij dan even weten wat je voorkeur heeft, dan pas ik het natuurlijk ook graag voor je aan!

Hi @Slenders Ik heb het meteen voor je uitgezocht en ik zie al wat het probleem is. Je maakt nog gebruik van een oud abonnement voor Thuis met een 200 Mbit/s snelheid. Dit abonnement komt niet in aanmerking voor het nieuwe Klantvoordeel. Heb je hier geen e-mail over ontvangen? Normaal gesproken krijg een melding dat je het abonnement aan moet passen.

In dit geval heb je 3 opties:

  • Je kan gebruik blijven maken van het huidige abonnement met de huidige snelheid zonder Klantvoordeel voor € 45,- per maand.
  • Je kan het abonnement omzetten naar de nieuwe variant, de snelheid wordt dan in dit geval minder (100 Mbit/s) omdat we de 200 Mbit/s variant al een flinke tijd niet meer aanbieden (maar we hebben bestaande klanten niet verplicht omgezet), je ontvangt dan wel de € 5,- korting per maand.
  • Optie 3 is het bestaande abonnement omzetten met de snelheidsverlaging én het mobiele abonnement omzetten naar Unlimited. Je gaat dan € 27,- per maand betalen voor je mobiele abonnement in plaats van € 17,- maar je betaalt dan ook maar € 25,- per maand voor je vaste internet in plaats van € 45,- dus onder de streep ben je dan voordeliger uit. € 40,- + € 17,- = € 57 per maand tegenover € 27,- + € 25,- = € 52,- per maand.

 

Je kan de abonnementen zelf aanpassen via My Thuis en My T-Mobile. Let op: Als je de snelheid van het Thuis abonnement wijzigt dan kan je dit niet meer ongedaan maken (omdat we de snelheid niet meer aanbieden) dus zorg dat je zeker weet dat je het aan wil passen. :slight_smile: Mocht je er niet uit komen laat mij dan even weten wat je voorkeur heeft, dan pas ik het natuurlijk ook graag voor je aan!

Hoi Brian,

Dit is dus precies de reden waarom ik het zelf niet aanpas.
In de winkel werd mij gegarandeerd dat ik deze korting zou krijgen bij mijn HUIDIG abonnement van internet.
Daar werd mij de combinatie deal ook voorgelegd, welke ik niet wil ivm de verlaagde snelheid.

Het lijkt op een punt gekomen wat ik verwacht had, waarbij de alignment binnen T-mobile zelf niet correct is.
Voor mij is dit dus geen oplossing, ook al heeft u dit zo gemarkeerd.

Reputatie 7

Hi @Slenders, je bent natuurlijk niets verplicht, je kan je abonnement gerust zo laten als je dat liever hebt. Dit zijn de mogelijkheden die er zijn, de keuze is geheel aan jou! 

Reageer