Beantwoord

Klantvoordeel niet zichtbaat

  • 18 juli 2019
  • 2 reacties
  • 632 Bekeken

Sinds het moment dat ik mijn abonnement heb verlengd is mijn Klantvoordeel niet meer zichtbaar. Bij het verlengen stond duidelijk 50mb extra en €2,50 korting. Ik heb niets gewijzigd aan het klantvoordeel t.o.v. het voorgaande contract. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door CrisTien 18 juli 2019, 13:05

Goedemiddag @agoosse23

Let op!
Door een technische storing bestaat op dit moment de kans dat de gegevens in jouw Klantvoordeeloverzicht niet correct zijn. voor de laatste updates. Klik hier
Onze excuses voor dit ongemak.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @agoosse23

Let op!
Door een technische storing bestaat op dit moment de kans dat de gegevens in jouw Klantvoordeeloverzicht niet correct zijn. voor de laatste updates. Klik hier
Onze excuses voor dit ongemak.
Zolang mijn factuur klopt vind ik dat niet erg. Maar een storing van 3 weken is wel triest.

Reageer