Beantwoord

Klantvoordeel op maar één abonnement

Heb 2 abonnementen verlengt na 29 januari 2018, klantvoordeel aangevraagd, maar krijg maar op 1 abonnement voordeel. Wat doe ik verkeerd?????
Het om 2 go abonnementen.
icon

Beste antwoord door Jaimy 31 juli 2018, 10:00

Hoi Rstraetemans,

Ik heb natuurlijk direct even met jou meegekeken!

Ik zie dat het abonnement wat eindigt op -82 nog een oudere Go-variant is, omdat je deze vóór 29 januari 2018 hebt aangevraagd. Je kunt dit abonnement uiteraard ook omzetten naar de nieuwere variant, zodat je hiermee ook Klantvoordeel pakt. Dit kun je heel gemakkelijk doen via https://www.t-mobile.nl/my/klantvoordeel.

Zodra het is omgezet, zal je op dit abonnement ook de juiste kortingen ontvangen!

Heb je er meer vragen over, laat het me dan gerust weten zodat ik je er verder mee kan helpen. ☺

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Rstraetemans,

Ik heb natuurlijk direct even met jou meegekeken!

Ik zie dat het abonnement wat eindigt op -82 nog een oudere Go-variant is, omdat je deze vóór 29 januari 2018 hebt aangevraagd. Je kunt dit abonnement uiteraard ook omzetten naar de nieuwere variant, zodat je hiermee ook Klantvoordeel pakt. Dit kun je heel gemakkelijk doen via https://www.t-mobile.nl/my/klantvoordeel.

Zodra het is omgezet, zal je op dit abonnement ook de juiste kortingen ontvangen!

Heb je er meer vragen over, laat het me dan gerust weten zodat ik je er verder mee kan helpen. ☺
Hoi bedankt voor het reageren.
Heb even gekeken en kan volgens mij, mijn abonnement alleen veranderen in een duurder abonnement, ik wil natuurlijk niet meer kosten krijgen, of zie ik het verkeerd.
Wat zijn mijn opties?
Reputatie 7
Badge +17
Hi rstraetemans,

Als je overstapt naar het nieuwe variant van Go Next dan ga je nog steeds hetzelfde betalen als nu alleen krijg je er wel 2GB extra bij! Dat is mooi meegenomen toch? De €2,50 T-Mobile Samen korting komt te vervallen, maar je krijgt €2,50 Klantvoordeel korting plus 2GB data. Het klopt dat je deze optie niet krijgt als je zelf wilt overstappen via My T-Mobile, maar wij kunnen dat wel in orde maken voor je! Ik hoor graag of je daar interesse in hebt! 🙂
Zeker Interesse
Reputatie 7
Badge +17
Hi rstraetemans,

Ik heb het voor je aangepast! Je maakt vanaf nu gebruik van het nieuwe Go Next abonnement, met de bijbehorende korting plus 2GB extra. Ik wens je er veel plezier mee! 🙂
Hartstikke bedankt,
1 min puntje is dat ik nu per maand iets meer ga betalen.

Reageer