Beantwoord

Klantvoordeel staat niet meer op de factuur

• 28 december 2020
  • 5 reacties
  • 307 Bekeken

Hallo, ik zie nu pas op mijn factuur dat ik vanaf oktober al geen klantvoordeel korting (€2,50) meer krijg. Mijn partner en ik zitten allebei bij T Mobile, en we zijn niet verhuisd. Bestaat dat niet meer ofzo? 

icon

Beste antwoord door Hajar 29 december 2020, 11:25

Hi @Yttig 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je in oktober je databundel al had verhoogd naar Unlimited. En vanaf dat moment kreeg je €9,99 Klantvoordeel korting van ons in plaats van €2,50. Daarvoor had je een bundel van 10GB en daarbij kreeg je inderdaad €2,50 korting. Als je je factuur erbij pakt dan zie je dat je €25 betaalt voor Unlimited en dat is de Klantvoordeel die we aanbieden. Je kan dit ook terugzien in je overzicht bij Klantvoordeel.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten. Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Yttig  Heb je iets aangepast? Een ander abonnement genomen?

Het bestaat nog wel maar misschien door aanpassingen aan jullie kant vergeten te activeren?

Kijk eens in jullie account of klantvoordeel nog aanstaat. 
Wij lezen graag of het is opgelost!

Groetjes

Hoi CrisTien,

ik heb het zelf nooit ge-deactiveerd eigenlijk, ik heb wel pas (sinds 9 december) een nieuwe telefoon, met abonnement natuurlijk. Maar in oktober nog niet, en het staat vanaf oktober niet meer op de factuur zag ik, die 2,50 korting. Ik zie dat het bij mijn partner wel erbij staat maar bij mij niet:

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Yttig  De moderators gaan je hiermee verder helpen. Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten. 

Groetjes

Oké, dankjewel voor je antwoorden in ieder geval!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Yttig 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je in oktober je databundel al had verhoogd naar Unlimited. En vanaf dat moment kreeg je €9,99 Klantvoordeel korting van ons in plaats van €2,50. Daarvoor had je een bundel van 10GB en daarbij kreeg je inderdaad €2,50 korting. Als je je factuur erbij pakt dan zie je dat je €25 betaalt voor Unlimited en dat is de Klantvoordeel die we aanbieden. Je kan dit ook terugzien in je overzicht bij Klantvoordeel.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten. Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling!

Reageer