Klantvoordeel t-mobile of tele2?

• 4 mei 2021
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

Ik heb meerdere abonnementen (mobiele) bij Tele2. En daarnaast heb ik ook eerder een T-mobile thuis abonnement (Compleet) en een T-mobile mobiele abonnement. Die laatste kan ik nu verlengen. Ik heb nu echter de indruk, dat het voor mij gunstiger is om een nieuwe Tele2 mobiele abonnement aan te sluiten. Klopt dit? 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @ENGELSMANF 

Welke internetsnelheid heb je en welke T-Mobile mobiel abonnement heb je?

Als je unlimited data en bellen neemt dan betaal je naast 25 euro voor unlimited ook 25 euro voor de hoogste internetsnelheid mogelijk op jouw adres.

Dank voor de reactie. De maximale snelheid bij een nieuwe abo is recent bijgesteld naar 100 MB, terwijl ik nu 200 MB heb. Ik heb een Go Go abo mobiel van 5 GB met klantvoordeel wordt dit bij verlenging 7 GB voor 15 euro. Bij Tele2 heb ik voor 1 euro meer een abonnement van 15 GB (8 meer dus). T-mobile prijst zich zo zelf uit de markt.

Reputatie 6
Badge +12

Dank voor de reactie. De maximale snelheid bij een nieuwe abo is recent bijgesteld naar 100 MB, terwijl ik nu 200 MB heb. Ik heb een Go Go abo mobiel van 5 GB met klantvoordeel wordt dit bij verlenging 7 GB voor 15 euro. Bij Tele2 heb ik voor 1 euro meer een abonnement van 15 GB (8 meer dus). T-mobile prijst zich zo zelf uit de markt.

Maar dan krijg je dus een Tele2 ervaring. Geen shops, alles alleen online. Een forum met geen moderatie in het weekend en geen gratis 5g toegang bij Unlimited. Maar zo kan iedereen zijn eigen keuze maken. Als voor jou Tele2 een betere prijs/kwaliteit verhouding geeft moet je dat zeker doen! Het netwerk is hetzelfde als een t-mobile sim.

Eric, dank voor de tip. Ik heb deze even doorgenomen. Wat ik daarvan niet begrijp is, dat ik voor het internet thuis nu 200 MB heb. En deze ook meet. Terwijl bij jouw tip ik straks maximaal op 100 MB (de FAST variant) zit, terwijl ik glasvezel heb. 1000 MB is misschien nog even een brug te ver. Van 200 naar 100 voelt toch als een beetje een stap terug.

Reputatie 6
Badge +12

Dus dan is het t-mobile abonnement voor jou de beste deal. Dat zijn beslissingen die je alleen zelf kunt maken uit het rijke aanbod in Nederland.

Reageer