Beantwoord

Klantvoordeel T-Mobile/Tele2

Reputatie 2
Wij hebben drie abonnementen:
2x Tele2 4G SIM Only Mobiel Unlimited Data/Bel/SMS en
1x T-Mobile 4G voor Thuis Unlimited.

Wanneer krijgen wij Klantvoordeel van de nieuwe combinatie T-Mobile/Tele2, net zoals
https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel ?
Zou mooi zijn als dit binnenkort ingaat (zou onze keuze voor verlengen mede beïnvloeden).

Het zou voor ons verlengen natuurlijk ook meehelpen als we weten welke producten de nieuwe combinatie T-Mobile/Tele2 gaat aanbieden, maar op welke termijn dit bekend wordt is onbekend (begreep ik).
icon

Beste antwoord door Hajar 15 januari 2019, 11:38

Hi,

Leuk dat je graag wilt verlengen. Momenteel staan de vaste en mobiele diensten van T-Mobile en Tele2 nog los van elkaar en dus kunnen ze niet gecombineerd worden. Als dit in de toekomst mogelijk wordt, dan zullen we dat uiteraard delen.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi,

Leuk dat je graag wilt verlengen. Momenteel staan de vaste en mobiele diensten van T-Mobile en Tele2 nog los van elkaar en dus kunnen ze niet gecombineerd worden. Als dit in de toekomst mogelijk wordt, dan zullen we dat uiteraard delen.
Reputatie 2
Òf we gaan verlengen bij Tele2 en bij T-Mobile met onze drie abonnementen weten we dus nog niet. Hangt af van het aanbod. Het aanbod van de T-Mobile/Tele2 combinatie laat nog op zich wachten. Oké, helaas!
Reputatie 2
Ik hoop -waarschijnlijk niet als enige- dat de combinatie T-Mobile/Tele2 hun nieuwe produkten dan toch zeker begin februari 2019 bekend zullen maken! We wachten -een beetje ongeduldig- het verder af ...
Reputatie 7
Badge +20
Hoi OndersteSteen,

Dat is nogal optimistisch gedacht en ik durf eigenlijk wel te zeggen dat het dan niet bekend zal worden gemaakt en dat dit nog wel een tijdje kan duren. Een Klantexpert gaf in een ander topic al terecht aan dat een fusie iets meer is dan "het verwisselen van een paar stekkertjes".

We maken het natuurlijk zo snel mogelijk bekend wanneer nieuws is en we zullen dat in dit topic dan mededelen. Om het onderwerp centraal te houden gaat dit topic op slot. Verdere reacties kun je in het algemene topic kwijt.