Beantwoord

Klantvoordeel ten opzichte van Mobiel+Thuisvoordeel

• 2 december 2018
  • 17 reacties
  • 1836 Bekeken

Waarom ga je meer betalen als je kiest voor klantvoordeel? Ik betaalde normaal 41,50 voor T-Mobile thuis. Na omzetting moet ik nu 44,00 per maand betalen voor hetzelfde pakket
icon

Beste antwoord door Sander 6 december 2018, 14:47

Hoi @vkanzef,

Wees gerust, hier is een verklaring voor! Je bent van Mobiel+Thuisvoordeel naar Klantvoordeel gegaan. En terecht, want hier is veel meer voordeel te behalen. Bij het oude voordeel kreeg je € 2,50 korting op je factuur bij Thuis. Bij Klantvoordeel zit dit financiële voordeel op je factuur van mobiel. En nu komt het mooie, daarnaast ontvang je bij Klantvoordeel:

-Extra data op je mobiele abonnement.
-Een TV voucher van € 7,50 om in te zetten op een TV-pakket naar keuze.
-Een speedvoucher om je internetsnelheid te verhogen. Let op: je gaat dan wel naar het nieuwe prijsplan.

Drie voordelen dus voor jou ten opzichte van de oude situatie! Is dat geen mooie deal?
Bekijk origineel

17 reacties

De functie werkt na ongeveer een week en de reden voor de toename van uw factuur is waarschijnlijk dat u contact hebt opgenomen met een internationale verbinding. U kunt zien waarom uw factuur is gestegen in T_mobile aap.
Groten
Maher
De factuur heb ik nog niet ontvangen. Ik heb het gisteren omgezet. Vandaag kreeg ik een mail met het bedrag wat ik nu zou moeten betalen. Gelukkig heb ik Fox verwijderd anders moest ik 51,50 betalen. 10 euro meer per maand!
International bel ik nooit . Ik kom ook nooit in het buitenland. Ben 60+.. waarom ik in de winkel een EU pakket voor de telefoon heb gekregen is mij ook een raadsel. Enfin. In principe ben ik destijds van Ziggo overgestapt naar T-Mobile omdat het goedkoper zou zijn. Maar begin toch nu spijt te krijgen van deze overstap
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @vkanzef,

Wees gerust, hier is een verklaring voor! Je bent van Mobiel+Thuisvoordeel naar Klantvoordeel gegaan. En terecht, want hier is veel meer voordeel te behalen. Bij het oude voordeel kreeg je € 2,50 korting op je factuur bij Thuis. Bij Klantvoordeel zit dit financiële voordeel op je factuur van mobiel. En nu komt het mooie, daarnaast ontvang je bij Klantvoordeel:

-Extra data op je mobiele abonnement.
-Een TV voucher van € 7,50 om in te zetten op een TV-pakket naar keuze.
-Een speedvoucher om je internetsnelheid te verhogen. Let op: je gaat dan wel naar het nieuwe prijsplan.

Drie voordelen dus voor jou ten opzichte van de oude situatie! Is dat geen mooie deal?
Ik zie er geen voordeel in....eerder nadeel.
Bij mobiel+thuisvoordeel betaalde ik € 41,50 voor TV + 2 pakketten + Fox. En mobiel 22,00. In totaal € 63,50 per maand.

Nu zou ik moeten betalen thuis: € 51;50 en mobiel
€ 35,00 minus € 6,50 korting is € 80,00 per maand..

Daarom heb ik Fox opgegeven waardoor ik nu €44,00 moet betalen voor thuis.
Internetsnelheid verhoging is voor mij niet relevant. Dat is alleen voor mensen die vaak downloaden. En niet voor degene die af en toe op Wikipedia of FB zit
Reputatie 7
Badge +5
Heb je de 2 pakketten aangemeld voor het klantvoordeel? Dan zou je die, uitgaande dat het themapakketten zijn, gratis krijgen (2*3,75=7,50 -/- 7,50 korting op tv pakketten). Dit kan de klant zelf aangeven in de mijn omgeving. Het gaat niet automatisch, zodat de klant zelf keuze heeft welke pakketten gewenst zijn.
Tuurlijk !!! Zo dom ben ik niet !
Als jij een beetje kon rekenen had je die vraag niet gesteld.
TV + 2 pakketten (gratis) + Fox = € 41,50
Nu
TV + 2 pakketten a € 3,75 per stuk = 44,00
Reputatie 7
Badge +5
Helaas komt niet iedereen eruit hoe de voucher voor tv pakketten wordt ingezet. Derhalve probeer ik hierbij te ondersteunen. In mijn vrije tijd. Als medeklant.

Overigens doe ik niet graag aannames en weet ik niet hoe uw pakket en prijsstructuur er exact uit ziet. Enkel een grove beschrijving van totalen en kortingen. Ik haal nu uit uw berekening dat u de 2 themapakketten al gratis kreeg. Bent u indertijd via Vodafone Thuis abonnee geworden? Dan kan het dat die speciale kortingen vervallen zijn.
Dat klopt idd. En bij het overstappen op advies van de T-Mobile winkel naar klantvoordeel zijn de kortingen blijkbaar komen te vervallen, waardoor ik nu dus duurder uit ben 😉
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @vkanzef,

Ik zie dat er een misverstand is ontstaan! De twee themapakketten blijven gratis vanwege het oude voordeel dat je ontvangt vanwege het Vodafone abonnement. Je kunt je TV voucher dus inzetten voor FOX Sport Eredivisie. Het rekensommetje wordt dan:
Internet + vast Bellen + TV + 2 pakketten + Fox Eredivisie = € 44,-

En dan krijg je onder Klantvoordeel dus nog € 2,50 korting op je mobiel. Kortom, je gaat er niets op achteruit! Sterker nog, je gaat er op vooruit! Je hebt nu namelijk de keuze om tijdens de zomerstop van de Eredivisie een ander TV pakket te kiezen. En je Internetsnelheid gaat omhoog. En je krijgt nog eens extra data bij je mobiele abonnement. Win-win-win! We zijn zeker Sinterklaas niet, maar we komen wel dicht in de buurt! 😉
Klopt het dat als je voordeel heb van Vodafone ( 3x themapakketten gratis + fox sports eredivisie, €2,50 korting op interactieve televisie +€5,00 mobiel korting elke maand ) , dit blijft ookal zet je klantvoordeel aan?
wil die voordelen namelijk niet verliezen en er op VOOR uit gaan en niet op ACHTER uit.

anders wordt het klant NADEEL i.p.v. voordeel namelijk😢
Reputatie 7
Badge +10
nee het stapelen van de voordelen is niet mogelijk.
De voordelen van de vodafone combi komen dan te vervallen.
nee het stapelen van de voordelen is niet mogelijk.
De voordelen van de vodafone combi komen dan te vervallen.

Ik lees in een reactie van Sander dat de themakanalen van Vodafone wel blijven bestaan, wat is nu de juiste informatie.
De reactie van Sander begrijp ik totaal niet !
Hoe kan hij blijven volharden dat ik op vooruit gaat !!
Ten eerste betaal ik nu €2,50 meer voor TV en heb pakketten minder.
Ten tweede betaalde ik voor mijn oude abonnement 22,00 euro per maand voor onbeperkt bellen en 4 gig.
Nu betaal ik voor ook voor onbeperkt bellen en 4 gig
38,50 per maand maar krijg wel 6.50 korting.
En sneller internet en meer data bij het mobiele abonnement heb ik niet om gevraagd en heb ik ook niet nodig. T-Mobile blijkt toch achteraf duurder uit te vallen dan Vodafone
Klopt het dat als je voordeel heb van Vodafone ( 3x themapakketten gratis + fox sports eredivisie, €2,50 korting op interactieve televisie +€5,00 mobiel korting elke maand ) , dit blijft ookal zet je klantvoordeel aan?
wil die voordelen namelijk niet verliezen en er op VOOR uit gaan en niet op ACHTER uit.

anders wordt het klant NADEEL i.p.v. voordeel namelijk😢

Als je voorheen de voordeel heb van Vodafone raak je dat allemaal kwijt. Ik heb het zelf ervaren en was nu duurder uit met klantvoordeel. . Heb daarom het mobiel pakket zo verlaagd dat ik nu bijna hetzelfde betaal maar wel met een tv pakket minder
Reputatie 6
Badge +7
Hi vkanzef, ik begrijp even niet waarom je mobiele abonnement duurder zou zijn geworden. Heb je een nieuw Go abonnement bij ons afgesloten? De abonnementskosten voor je mobiele abonnementen veranderen namelijk niet, je ontvangt alleen extra korting per maand! Als je wil dan kan ik even met je mee kijken! Stuur mij hiervoor dan een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer!
Nou zoals ik het bereken ben ik duurder uit, vervalt mij fox sport 2 en 3. Aan de reacties hiervoor maak ik ook uit dat je geen voordeel maar nadeel hebt.
Eigenlijk wordt je dus opgelicht, of ik moet het niet begrijpen.....
Reputatie 6
Badge +7
Hi AndyW, ik geef je graag meer duidelijkheid! Bij het oude Mobiel + Thuis Voordeel ontving je gratis Fox Sports ter waarde van € 7,50. Bij Klantvoordeel is het niet alleen Fox Sports maar ontvang je € 7,50 tegoed die je in kan zetten voor elk TV pakket dat je wil! Als jij Fox Sports wil blijven gebrjuiken dan kan dat dus gewoon, je kan je TV voucher dan hiervoor inzetten.

Naast de TV voucher krijg je een gratis snelheidsupgrade óf je gaat betalen voor de snelheid van een stap lager als je al gebruik maakt van de hoogste snelheid.

Daarnaast ontvang je korting per maand op je mobiele abonnementen. Hoe meer abonnementen jullie gebruiken op hetzelfde adres hoe hoger de korting en dit kan oplopen tot wel € 12,50 per maand per abonnement!

De enige situatie waarin je iets meer gaat betalen per maand is wanneer je nog gebruik maakt van een heel oud Thuis abonnement met een snelheid die we nu niet meer aanbieden (bijv 20 Mbit Glasvezel, dit is nu minimaal 50 Mbit). In dat geval wordt je huidige abonnement omgezet naar een nieuwe variant waardoor je soms 1 of 2 euro per maand meer gaat betalen. Je krijgt hier dan wel de TV Voucher en een verdubbeling van je snelheid voor terug dus ondanks het iets hogere maandbedrag zou ik je dit zeker aanraden. Als dit bij jou het geval is dan wordt op My T-Mobile Thuis aangegeven dat je huidige abonnement veranderd wordt voordat je toestemming geeft voor de wijziging.

Via deze handige tool kan je precies zien welke voordelen voor jou gelden. Vragen? Stel ze dan gerust!

Reageer