Beantwoord

Klantvoordeel terugwerkende kracht

• 27 juli 2020
  • 1 reactie
  • 432 Bekeken

Hai!

Ik heb al sinds jaar en dag een T-mobile abonnement op aanraden van mijn gezin, die allen ook bij t-mobile hebben. Nu was ik in de veronderstelling dat dit automatisch zou zijn gegaan afgelopen tijd, echter kom ik er tijdens het afsluiten van mijn nieuwe abonnement achter dat dit niet zo zou gegaan en heb hem nu geactiveerd. Ik hoop dat ik voor de afgelopen tijd wellicht nog een compensatie aan mag vragen, aangezien dat wel de reden was dat ik me destijds bij T-mobile aanmelde.

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groetjes,

Ilse

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 juli 2020, 10:35

Hallo @Ilse_1206 

Je bedoeld dat je je niet had aangemeld voor klantvoordeel bij het afsluiten van een abonnement en dacht dat dit automatisch gebeurde?

Je dient helaas je abonnementen zelf aan te melden voor klantvoordeel en dit gebeurt niet vanzelf. T-Mobile kan hier dus niet de verantwoordelijkheid in nemen om je een compensatie te bieden omdat je dit zelf moest doen.

Ik hoop dat nu al je abonnementen al aan staan en jij je voordelen krijgt 👍🏼

Indien het anders is dan zal een moderator nog zeker reageren met hoe het zit in jouw situatie 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Ilse_1206 

Je bedoeld dat je je niet had aangemeld voor klantvoordeel bij het afsluiten van een abonnement en dacht dat dit automatisch gebeurde?

Je dient helaas je abonnementen zelf aan te melden voor klantvoordeel en dit gebeurt niet vanzelf. T-Mobile kan hier dus niet de verantwoordelijkheid in nemen om je een compensatie te bieden omdat je dit zelf moest doen.

Ik hoop dat nu al je abonnementen al aan staan en jij je voordelen krijgt 👍🏼

Indien het anders is dan zal een moderator nog zeker reageren met hoe het zit in jouw situatie 😄

Reageer