Beantwoord

Klantvoordeel Thuis bij twee bestaande mobiele abonnementen

• 8 mei 2020
  • 1 reactie
  • 1113 Bekeken

Ik heb op dit moment twee mobiele abonnementen bij jullie lopen. Kort geleden heb ik nog een thuis abonnement erbij gepakt en ik vroeg mij af hoe het met de klantvoordeel zit. Ik krijg nu namelijk per abonnement €2,50 en 2 GB voordeel, maar ik vroeg mij af of ik dan met thuis abonnement nog extra voordeel krijg? Dus €5 per mobiel abonnement? En dan €5 of €10, per maand voordeel op thuis abonnement? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 mei 2020, 16:03

Hallo @dawidz16 

Je blijft je €2,50 korting en 2 GB extra voor beide abonnementen behouden.

Je krijgt €5 korting op internet, de prijs voor televisie en vast bellen komt hier nog bij, televisie €15 en vast bellen €2,50, natuurlijk kies je zelf wat je wilt en wat niet.

Mocht je één mobiel abonnement naar unlimited upgraden dan betaal je hier €25 voor ipv €35 en €25 voor internet, maakt niet uit welke snelheid je hebt.

Voor nieuwe klanten is er meestal een pakketkorting als je naast internet ook televisie hebt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @dawidz16 

Je blijft je €2,50 korting en 2 GB extra voor beide abonnementen behouden.

Je krijgt €5 korting op internet, de prijs voor televisie en vast bellen komt hier nog bij, televisie €15 en vast bellen €2,50, natuurlijk kies je zelf wat je wilt en wat niet.

Mocht je één mobiel abonnement naar unlimited upgraden dan betaal je hier €25 voor ipv €35 en €25 voor internet, maakt niet uit welke snelheid je hebt.

Voor nieuwe klanten is er meestal een pakketkorting als je naast internet ook televisie hebt.

Reageer