Beantwoord

Klantvoordeel Thuis en Mobiel - ingeschreven maar werkt niet

  • 27 januari 2020
  • 1 reactie
  • 486 Bekeken

Klantvoordeel was mij beloofd bij afsluiten van mijn SIM only abonnement. Proberen te activeren via zowel mijn omgeving Mobiel als die van Thuis. Wat een omslachtig proces; nog steeds niet gelukt. 

Wat een afknapper na jarenlang klant te zijn. Ik stap zodra het kan op denk ik.

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 januari 2020, 14:51

Hey @MelodyV 

Zijn beide abonnementen al actief en in gebruik? Je kan het ook hier eens proberen.

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Als alle 2 de abbo's actief zijn moet het lukken.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hey @MelodyV 

Zijn beide abonnementen al actief en in gebruik? Je kan het ook hier eens proberen.

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Als alle 2 de abbo's actief zijn moet het lukken.

Reageer